Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jezes! Nå har jeg sittet og lekt med dette spillet siden 6 i morges....hvor langt er du kommet Gjest?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har selvsagt klart det. :P

Skrevet

Hmm, den var ikke så enkel....

Skrevet

*Glad* Eg har klart det :D

Er det nokre som treng tips, altså? ;)

Skrevet

WHAT?? Hvor mange brett er det? Jeg har brukt en time på det første nå, er nettopp ferdig.

Skrevet

Jeg hat gitt opp! Vet ikke hvor nære jeg er løsningen engang...

Skrevet

Stakkars typen min, jeg måtte sef holde på en god stund når jeg var hos han. Han ble drittlei! Noen tips? Jeg søkte på alle navnene på politistasjonen, men er stuck. Marion finner jeg ingen steder, og ingen nye ting dukker opp! Jeg likte dette her, jeg er en liten skap detektiv :tunge1:

Skrevet

Det er tre brett - og det tredje er svært lite :)

Komma vidare - kva har du funne då? På kva brett? Og, det lønnar seg å sjå på same staden fleire gongar - det skjer noko med jamne mellomrom, etter kvart som du finn ut meir.

Skrevet

Tre brett bare? :cry: Ja jeg vet det dukker opp mer etterhvert, men nå har det stoppa. Det siste som skjedde var vel skole-spøkelset som ga bamsen til jenta i treet, og at jeg har info om alle fra politi pcn. Hintene sier at jeg skal søke i politi filene, men har jo gjort det. Og kirke spøkelset er ingen steder, og bibliotek karen kommer ikke opp med noe. Jeg har henta hodeskallen i kjelleren. Jeg har truffet sykehus spøkelset som er sinna på pasienten, og hjulpet doktoren.

Noen tips, uten å si for mye? :)

Skrevet

Dersom du har hjelpt doktor og pasient, slik at både sjukehus- og skulespøkelset er vekke, så har du det flammande spøkelset igjen. Ho må få hovudskallen (som du jo skal ha funne i starten på brettet.)

Og når du undersøker eit bestemt hus etter det, undersøk alt. Grundig.

Skrevet

Hmm.. aha.. men hvordan hjelper jeg doktor og pasient blir vel spørsmålet mitt da..? :)

Skrevet

Endelig ;) Jeg gjorde visst alt i feil rekkefølge, så tinga dukka ikke opp når de skulle osv. Kjip slutt egentlig ;)

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg har bare skremt barn jeg. For står liksom ikke helt meningen med spillet :klø:

Spøkelset gjør jo ikke annet enn å brøle når jeg klikker på mennesker, og da løper de.

:oops: :-?

Skrevet

Skremmer du barna så blir du sterkare og kan gå lengre.

Poenget er at du ikkje har lyst å vera spøkelse, men det er ein del ting som må rettast opp først, før du kan gå vidare.

Du treng hjelp frå tre andre spøkelse, og dei vil ikkje hjelpa deg utan vidare.

Vil du inn i bygningar, så må du gå gjennom opne dører eller vindauge. Spøklset på biblioteket kan hjelpa deg ein del.

Gjest Tabby
Skrevet

Hva er det bibliotekspøkelset heter igjen da? Tenkte ikke på å skrive opp slikt jeg...

Skrevet

Jeg skrev ikke opp noen navn jeg, men jeg klarte det likevel.

Må innrømme at jeg brukte "få et hint" muligheten et par ganger...(jeg er en stor og utålmodig juksemaker :ler: )

Skrevet

Må innrømme at jeg brukte "få et hint" muligheten et par ganger...(jeg er en stor og utålmodig juksemaker :ler: )

Høres kjent ut :ler:

Gjest Elenath
Skrevet
Endelig ;) Jeg gjorde visst alt i feil rekkefølge' date=' så tinga dukka ikke opp når de skulle osv. Kjip slutt egentlig ;)[/quote']

Hva er riktig rekkefølge da? Tror jeg roter fælt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...