Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ganske mye kviser da jeg var 13 år, men disse forsvant med alderen.

Gikk på cerazette i 3 år, før jeg måtte begynne på Diane fordi jeg hadde fått litt uren hud (som jeg nå innser at var LITT uren hud). Jeg gikk på Diane i ca 14 mnd og så begynte jeg på cerazette igjen i februar (ca 4 mnd siden). Nå er huden min helt krise. Kviser i hele pannen, rygg og bryst. Er ikke så veldig gøy.. Har jo de samme rutinene som jeg har hatt de siste årene og lurer på om huden min kan ha blitt "avhenigig av" Diane. Nå må jeg jo nesten begynne igjen, kan ikke se sånn ut...

Hva kan jeg gjøre?!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Det er mange som får tilbake kvisene etter de slutter på diane, forså å begynne på de igjen fordi huden slår seg vrang igjen. Er en slags ond sirkel. Jeg bruker diane, og tørr rett og slett ikke å slutte på de.

Kanskje du kan prøve ut andre typer p-piller? Som f.eks Yasmin, Loette eller lignende? Eller så kan du gå til legen og få skrevet ut medisin eller salver som hjelper mot kviser. Det skal jeg i allefall om huden slår seg vrang når jeg slutter på pillene.

Anonymous poster hash: 97278...b47
Skrevet

Jeg hadde ganske mye kviser da jeg var 13 år, men disse forsvant med alderen.

Gikk på cerazette i 3 år, før jeg måtte begynne på Diane fordi jeg hadde fått litt uren hud (som jeg nå innser at var LITT uren hud). Jeg gikk på Diane i ca 14 mnd og så begynte jeg på cerazette igjen i februar (ca 4 mnd siden). Nå er huden min helt krise. Kviser i hele pannen, rygg og bryst. Er ikke så veldig gøy.. Har jo de samme rutinene som jeg har hatt de siste årene og lurer på om huden min kan ha blitt "avhenigig av" Diane. Nå må jeg jo nesten begynne igjen, kan ikke se sånn ut...

Hva kan jeg gjøre?!

Sendt dg pm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...