AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hvis en venninne av dere hadde kysset/klint eller hatt sex med en annen en kjæresten, hadde dere sagt i fra til kjæresten da? Hva er engentlig riktig å gjøre i en slik situasjon? Jeg tror egentlig mange er redde for sannheten om at partneren er utro. Men jeg tror jeg ville vært glad dersom noen sa i fra til meg (hadde sikkert ikke sett det før i ettertid da, men...). Jeg vet at man sikkert kan miste en venninne. Men jeg tenker at hvis hun faktisk går bak ryggen til noen, sin nærmeste, på en slik måte, så vet man jo aldri hva hun kan gjøre med oss venner... Anonymous poster hash: 9dfb1...3dc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Er ikke min sak. Anonymous poster hash: f6bc2...494 6
Gjest Malanthor Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Jupp. Er bare og spørre seg selv om du hadde ønsket og visst det hvis partner var utro mot deg. Tror de aller fleste ville ha ønsket og vite det. Og ikke si det da blir bare dobbeltmoralsk. 4
Kjempeliten Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Har ikke jeg noe med. Orker ikke gå inn for å skape drama, det får være opp til dem selv. Jeg går ikke rundt og passer på at alle andre har bra forhold. Ikke vil jeg at folk skal blande seg opp i evt problemer jeg og typen har heller. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Nei... Synes vennskapet skal gå først. Å kysse/kline med noen er heller ikke det verste man kan gjøre, og i et slikt tilfelle kan det ofte være lurest å ikke si noe. Du kan diskutere det med venninnen din hvis du lurer på hva hun tenker rundt dette... men ikke ta avgjørelsen for henne. Anonymous poster hash: 5b94d...c31 2
Gjest New_Girl Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har vært i den situasjonen og jeg sa ikke i fra. Falt meg egentlig ikke inn engang. Hvis jeg var gode venner med kjæresten også så hadde jeg nok sagt fra. Eller i hvert fall prøvd å overbevise venninnen om å si det selv. Jeg hadde sagt fra om kjæresten var utro mot venninnen min. 1
dillyduzit Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Jepp, og hadde jeg hatt bildebevis, enda bedre. Litt i tåka når jeg skrev dette, men la meg legge til: Hadde jeg sagt i fra til en venninne hvor vi ikke er så "nære" nei, da hadde jeg ikke sagt i fra. Jeg vil gjerne selv vite om min kjæreste er utro eller ikke, men jeg drar ingen konklusjoner før jeg har sett bevis. Endret 11. juni 2014 av dillyduzit 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Har jeg gjort flere ganger, og dette er folk klar over. Jeg HATER folk som ikke har respekt for andre og er trofaste. Først snakker jeg med vedkommende og advarer hva jeg kommer til å gjøre, eller om h*n vil si det selv. For ut skal det uansett! Anonymous poster hash: 54c93...f74 3
BritneyBitch Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Nei, det hadde jeg ikke gjort med mindre jeg var like god venn med dem begge. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Hvis en venninne av dere hadde kysset/klint eller hatt sex med en annen en kjæresten, hadde dere sagt i fra til kjæresten da? Hva er engentlig riktig å gjøre i en slik situasjon? Jeg tror egentlig mange er redde for sannheten om at partneren er utro. Men jeg tror jeg ville vært glad dersom noen sa i fra til meg (hadde sikkert ikke sett det før i ettertid da, men...). Jeg vet at man sikkert kan miste en venninne. Men jeg tenker at hvis hun faktisk går bak ryggen til noen, sin nærmeste, på en slik måte, så vet man jo aldri hva hun kan gjøre med oss venner... Anonymous poster hash: 9dfb1...3dc Du får gå litt i deg selv og finne det ærlige svaret på hvorfor du vil fortelle ham. Etter mitt syn er du en skikkelig dårlig venninne som tenker på å være så illojal! Hva har du med ham å gjøre egentlig? Om han oppdager eller får vite dette uavhengig av deg,vil han neppe klandre deg! Du vil sikkert ikke spille noen rolle en gang! Det er ikke deg kjæresten til venninnen er opptatt av. Er det det du kanskje vil han skal være? Syns venninnen din fortjener en lojal venninne. Det er ikke deg hun går bak ryggen mot,og ikke unnskyld med hva hun kan gjøre mot venner! Hun viser åpenbart deg tillit! Kanskje du bør jobbe med å vise deg den verdig?
Nanami Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Ville snakket med venninnen min og sagt at jeg ikke synes det var ok. Så hadde jeg gitt venninnen min noen dager på å si det selv, og hadde hun ikke sagt det da så hadde jeg fortalt han det. 2
Gjest Awzm me Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Hadde ikke sagt noe dersom det var en av mine nærmeste venner, og jeg ikke hadde noe spesielt forhold kjæresten hennes
nuggets Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Skulle ønske noen sa det til meg da jeg fant ut at min eks var utro. Følte meg utrolig dum og ydmyket da jeg fantasier ut og i tillegg fant ut at mange visste det bak min rygg. 5
Gjest Evel Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Ja, det hadde jeg gjort. Jeg foretrekker skikkelige venner og ikke venner som driver og roter rundt med andre mennesker når de er i et fast forhold. Venner som dessuten forsøker seg på kjæresten din er virkelig turn off som venner. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Nei. Jeg hadde sagt til henne at hun jeg synes hun burde fortelle det. Men det er det. Jeg er ikke noen hobbydetektiv som tenner på drama eller har for lite å holde på med. Det er deres forhold, ikke mitt. Anonymous poster hash: 39601...97a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 Hadde ikke gjort det nei Anonymous poster hash: e002f...849
tussi84 Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 Om jeg var god venn med kjæresten hennes i tillegg så ja. Om jeg knapt kjente så hadde jeg heller gått til venninnen min og oppfordret henne til å fortelle det selv. Men spørs også på om det er barn i bildet. Jeg mener at man ikke alltid bør si til partneren at man har vært utro om det kun dreier seg om kyssing og engangatilfelle om det er sjans for at familie livet ødelegges av det hele. Det er ikke alltid sannheten er det beste. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå