lisat Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Har holdt på med en fyr i litt over 6 måneder nå, vi er begge i midten av 20-åra. Vi er nok begge litt småsjenert, så har generelt brukt lang tid på å bli kjent og ta "forholdet" videre. Har vel møttes i snitt 1-2 ganger i uka, overnatter som regel hos hverandre når vi møtes. Vi har ikke hatt sex, men koser og kysser. Kysset ikke første gang før for litt over 1 mnd siden, så vi har vel gått veldig sakte fram. (Men hadde sovet sammen en god del ganger før det.) Siste 1 1/2 mnd med han syns jeg har vært veldig bra, og vi har hatt det fint sammen. Men nå hører jeg ikke fra han... forrige helg var jeg bortreist, og nå i helga spurte jeg om vi skulle treffes, men da hadde han planer. Siste par gangene vi har vært sammen er det jeg som har spurt om han ville ha besøk, noe han gjerne ville. Ingen av oss er veldig ivrig på sms/telefon, så sender aldri sms eller ringer bare for å snakke eller si god natt lissom. Men blir som regel noen snapchats i løpet av uka. Etter jeg var bortreist forrige helg har jeg derimot ikke hørt noen ting (annet enn svaret i helga om at han hadde planer). Akkurat det samme har skjedd to ganger før også. Jeg hørte ikke fra han på to-tre uker ca, før han plutselig sendte mld om jeg ville komme til han. Så ble alt normalt og fint igjen. Er så redd for at han skal føle jeg maser på han, og vil jo at han også skal ta initiativ til å treffes! Og holde kontakten i hvert fall litt mellom hver gang hvis ses også, særlig om det går opp i mot ei uke eller mer. Det har pleid å være ganske likt, men altså er det i perioder han blir helt stille. SÅ, spørsmålet er altså hvorfor blir han plutselig så fraværende? Kan han virkelig være ordentlig interessert? Bør jeg vente til han tar kontakt igjen, eller skal jeg bare fortsette som "vanlig" med snaps og spørre igjen om han vil treffes? Blir så usikker på hva han EGENTLIG vil! Utrolig frustrerende... Beklager for veldig langt innlegg, men håper noen orket å lese hele, og kanskje har noen gode råd? Endret 10. juni 2014 av lisat
KineAnd Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 For å si det slik da, jeg synes du skal mase på han akkurat så mye du føler for å mase på ham. Likevel må du ikke overdramatisere betydningen av at han er litt treg eller "fraværende". Det beste er alltid å være ærlig og faktisk si hva du føler og hva du tenker og høre hva han synes om det!
Ultiva Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Dere er jo begge veldig reserverte og laidback og ting går jo veldig sakte fremover. Å ha datet (eksklusivt?) i 6 mnd uten å ha hatt sex er sjeldent. Et par snapchats i uka høres veldig lite ut mtp å få fremdrift i forholdet og å bli kjent med hverandre. Virker som om dere står på stedet hvil og sliter med fremdriften, kanskje det i seg selv kan virke avtennende. Jeg hadde definitivt prøvd å være mer frampå, ellers skjer det tydeligvis aldri noe. Vitsen er jo å bli mer kjent og å utvikle forholdet? Og ikke kaste bort tiden på noen man stort sett ikke hører noe fra? Om han ikke takler/vil intensivere forholdet for å bli mer kjent så er han vel uansett ikke verdt å satse på.
Frisørdama Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Hadde det vært meg, så ville jeg tolket det som at han holdt på å miste interessen. Men kan du ikke bare snakke med han da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå