AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Bestilte en ipod her forleden og oppdaga nå at jeg ikke kan laste ned musikk på den med mindre det er fra itunes. Forseglingen er selvsagt brutt. Har kvittering og greier og det har ikke gått mer enn tredve dager. Kan den returneres? Anonymous poster hash: 35984...8dd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Kan du ikke bare laste ned itunes og føre over musikken din dit? Da kan du legge det inn på ipoden. Og ja, du kan levere den tilbake og få igjen pengeneAnonymous poster hash: 787ba...9f1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Kan du ikke bare laste ned itunes og føre over musikken din dit? Da kan du legge det inn på ipoden. Og ja, du kan levere den tilbake og få igjen pengeneAnonymous poster hash: 787ba...9f1 Koster ikke itunes penger da? Anonymous poster hash: 35984...8dd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Koster ikke itunes penger da? Anonymous poster hash: 35984...8dd Nei. Bare hvis du skal kjøpe noe fra itunes. Anonymous poster hash: 787ba...9f1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Elkjøp sin policy med 30 dager åpent kjøp gjelder såvidt jeg vet alt unntatt mobiler, varer med abonnement pluss div. ting på CD-er, som spill og programvare. iPod er kanskje "i nærheten", men jeg ser ingen grunn til at iPod ikke skulle kunne byttes når den ikke er nevnt. Men for ordens skyld, TS: Det er ikke vanlig at man kan laste ned musikk på andre måter enn iTunes på en iPod. Du kan imidlertid overføre musikk via USB ved å koble iPod-en til PC-en din og bruke iTunes, i tillegg til at du naturligvis kan bruke for eksempel Spotify. iTunes er programmet man bruker for å koble til og synkronisere både iPad, iPhone, iPod etc. til PC. Man kan kjøpe sanger i iTunes, men det er ikke bare en butikk. Det er programmet man bruker for å overføre egne sanger, bilder, videoer man har på PC-en til Apple-enheten sin. Jeg har brukt iTunes på mine Apple-enheter i årevis, overført tusenvis av sanger og videoer, og jeg har fortsatt til gode å kjøpe en eneste sang i iTunes. Det er et program for overføring til og fra iPod-en din som i tillegg har en butikk der du kan kjøpe musikk, det er ikke først og fremst bare en musikkbutikk. Anonymous poster hash: 5f9e9...5fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå