AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Vi har vært sammen i 7 år, og bodd sammen i 6,5 år. Men fremdeles så klarer jeg nesten ikke å gå på do da han er i huset. Jeg kan fint tisse, også da han er på badet. Men bæsje, oh no!! I sted måtte jeg på do. Jeg skrudde på vannet så det sto og lagde lyd, og jeg satt på vaskemaskiner så den lagde lyd. Vanligvis setter jeg kun på vannet. Han flirer av meg, men jeg klarer det ikke. Vi har to doer i huset. En oppe og en nede. Er han i overetasjen, så går jeg på do nede, og er han i underetasjen så går jeg på do oppe. Ikke klarer jeg å slippe en fjert en gang. Ser for meg at min død er på grunn av forstoppelse. Noen andre som ikke klarer å slappe av? Jeg er 36 år.Anonymous poster hash: 217ce...3ea
Hildrandedu Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Huffda! Dette høres komisk ut, men kan gi deg store problemer med tarmene! Fyr løs dame! Få deg en skikkelig radio som du skrur opp skikkelig( og gjerne synger med)! Og en duftedings som fjerner sporene i luften! :fise: 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er akkurat lik! Vi bor ikke sammen da, men jeg er overnatter hos ham rimelig ofte. Leiligheten hans er ikke så stor, og badet ligger vegg i vegg med både stua og soverommet. Jeg har gjort bommelom hos ham en gang, da hadde jeg diare, og absolutt måtte (men jeg venta selvsagt til han hadde sovna). Grunnen til at jeg synes det er ukomfortabelt er tanken på at det kan komme lyder. Er sååå redd for at han skal høre at jeg går på do, så kniper heller igjen framfor å risikere at det lager lyder. Huff. Det er skikkelig fælt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Mulig at en løsning hadde vært å sende ham på butikken.. " Du.. jeg glemte å kjøpe ost, kan du ta deg en tur i butikken?" Eller noe slikt =P Anonymous poster hash: c13a2...40c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg kan fint si at nå må jeg på do. Han vet selvsagt hva jeg holder på med da det høres ut som jeg starter opp alt av elektronikk der inne. Ja, det er komisk. Jeg flirer av det selv, men det er litt slitsomt også. Å gå,på do er veldig naturlig, men allikevel så vanskelig. Anonymous poster hash: 217ce...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå