AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Har hatt en veldig travel dag, og bare kjøpt noe usunt i farten. Innså nå på slutten av dagen hvor usunt og lite jeg har spist, og et lite spørsmål slo meg: kan mennesker gå ned i vekt med et slik kosthold jeg hadde i dag? De var jo veldig usunt, men samtidig lite. For at det skal være enklere å svare kan jeg jo vise hva jeg har kjøpt og spist i dag. (Spiser IKKE sånn daglig, var spessielt i dag) Frokost: et halvt rundstykke og et glass med sjokolademelk Lunsj: noen små sjokoladekjeks, 5 stk ca. Middag: en pølse i lompe med ketsjup Kvelds: en is Ville en persom gått ned eller opp i vekt med denne type kosthold? Vet ikke hvorfor jeg lurer, men ble veldig nysgjerrig. Anonymous poster hash: 7d80f...21e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Så lenge du spiser mindre enn du forbrenner så går du ned i vekt ja. Anonymous poster hash: d0310...d29 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Men så fort du begynner å få i litt ekstra mat legger du nok på deg det samme og litt ekstra. Dette kostholdet kan gjøre at du går ned i vekt men du får en veldig usunn kropp innvendig, og utvendig. Også helseskadelige effekter så ikke å anbefale. Anonymous poster hash: e0117...510 1
Inwe Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Du går ned i vekt om du spiser dette hver dag. Problemet er at du vil ikke klare å spise så lite mat over lengre tid, og siden dette kostholdet ikke lærer deg veldig mye om hva som er lurt å spise vil du legge på deg det dobbelte den dagen du må begynne å spise normalt igjen. Ikke anbefalt altså.
Gjest avocadoen Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Om du spiser så lite i en ukes tid f.eks så vil det ende i at du blir sulten på en helt rar måte og kan spise et helt brød uten at du blir mett. Jeg sliter en del med at jeg kan spise litt lite i forhold til hvor mye jeg trener, så jeg vet hva som skjer. Dessuten mister du alt av energi av å spise så dårlig og lite mat
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Ja du vil gå ned i vekt ved å spise dette hver dag.Anonymous poster hash: 9ba89...617
Gjest Runforit Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Man kan gå ned i vekt av å leve på sjokoalde. Men vær forberedt på en ende mangelsykdommer.
Pringle Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Som et tankeeksperiment er det forsåvidt interessant, men det lar seg knapt gjøre i virkeligheten. De fleste ville bli så sultne at de må slutte lenge før de får verken merkbar vektnedgang eller mangelsykdommer. Men for å gjøre det enda litt mer vrient, les om han som gikk ned i vekt på "the Twinkie diet": http://edition.cnn.com/2010/HEALTH/11/08/twinkie.diet.professor/
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har spist lignende i flere uker, har gått ned en del. Anonymous poster hash: 1a28e...d58
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Du går ned i vekt så lenge du ligger i kaloriunderskudd, men det er ikke akkurat lurt mtp hår, hud, negler og kroppens behov av mineraler, vitaminer, sunne fettsyrer etc. Jeg hadde heller lagt om livsstilen og spist sunn, næringsrik og ordentlig mat. Anonymous poster hash: 7ce3f...998 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå