Gå til innhold

Hva gjør dere på byllupsdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan feirer dere brylupsdagene deres?

Trenger tips.

Anonymous poster hash: 7c08b...e56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper blomster til meg selv og lager noe jeg har veldig lyst på :wow:

Har vært gift noen år..... :fnise::fnise::fnise:

Men det går an å ta en liten "blåtur", planlegge en overraskelse til sin kjære, med hotell, spa, svømmebasseng, pass til barna, fallskjermhopping, fjellklatring, kino, restaurant, båttur, osv osv

Alt kan være romantisk!! :vin::blomst::laugh:

Anonymous poster hash: 104a8...22e
AnonymBruker
Skrevet

Takk.

Og Dytt.

Anonymous poster hash: 7c08b...e56

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjøper blomster til meg selv og lager noe jeg har veldig lyst på :wow:

Har vært gift noen år..... :fnise::fnise::fnise:

Men det går an å ta en liten "blåtur", planlegge en overraskelse til sin kjære, med hotell, spa, svømmebasseng, pass til barna, fallskjermhopping, fjellklatring, kino, restaurant, båttur, osv osv

Alt kan være romantisk!! :vin::blomst::laugh:

Anonymous poster hash: 104a8...22e

menn går vel kun på spa for konas skyld?
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle trodd det! Negl stell osv er ikke jeg keen på. Men sånn som massasje det sier jeg ikke nei til! :P Vi liker å bli dullet med vi også men ja, vi sier vi gjør det kun for dere! :P men shhhhh! Dette hørte dere ikke fra meg !

Anonymous poster hash: a354e...994

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går for det meste rundt å glæd meg til å knulle ho etter bryllupsgjestan e forsvunne

Anonymous poster hash: 765bb...954
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten spiser vi på restaurant, eller så har vi en hjemmedate med god mat og vin. Vi pleier å gi hverandre gaver (ikke store sakene, mer en søt liten oppmerksomhet).

Anonymous poster hash: aeb50...fe6
Skrevet

Vi går ikke ut på bryllupsdagen, men den dagen vi traff hverandre og skulle ha giftet oss. Flyttet bryllupet tre uker da pappa var midt ute på havet. Så får jeg roser på bryllupsdagen. I år fikk jeg 15 stykker.

Skrevet

Det er det de sier.

I all hemmelighet nyter de det.

AnonymBruker
Skrevet

Går for det meste rundt å glæd meg til å knulle ho etter bryllupsgjestan e forsvunne

Anonymous poster hash: 765bb...954

Tror du har misforstått spørsmålet i denne tråden...

Anonymous poster hash: 712f1...680

Skrevet

I fjor gikk ut og spiste og jeg håper at det blir vår tradisjon. Vi giftet oss i 2012. Hadde vært kjekt om vi fikk det til i år og, men det er ikke sikkert;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det kun være en kvinnelig greie å få massasje?

Mannen mer er skikkelig manne-mann, men han er den som er mest pådriver på å dra på spa :D

Anonymous poster hash: 15cdb...224

Skrevet (endret)

Vi reiser stort sett bort, gjerne til utlandet/storby el.lignende.

Har også vært og mesket oss på spahotell her i Norge.

Edit: glemte et ord

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Første året lagde jeg gave og kort, også var vi ut og spiste og på minikonsert på puben. I fjor spiste vi vel god middag og utvekslet kort. I år ga jeg han kort, baka kake, kjøpte sjokolade og øl. Den gode middagen ble neste dag siden vi hadde andre planer på selve dagen. Ikke fått noe av han.

Skrevet

Gjør ikke noe spesielt. Sukker henført og ser på hverandre når den ene (jeg) minner på datoen. Kan ta frem en flaske vin, men det avhenger hvilken ukedag det er.

AnonymBruker
Skrevet

Vi feirer ikke.

Gjorde det kanskje de første par årene, men etter det har vi ikke giddet. Vi er tross alt gift hver dag :fnise:

Anonymous poster hash: ad8ab...285

• Liker 1
Skrevet

Vi har første bryllupsdag om få dager, da skal vi spise ute. Men om vi kommer til å gjøre det hvert år, vet jeg ikke helt.

Skrevet

Vi har snart vært gift i 2 år. Første bryllupsdag var mannen på jobb offshore så hverken han, jeg eller vi gjorde noe som helst spesielt.

Skrevet

I morgon er det eit år siden me gifta oss. Så heile helga er satt av til feiring. Me skal lage konfekt og iskrem, sjå film høyre på musikk og lage god mat. Spise toppen av kaka og drikke champagne :)

Skrevet (endret)

I morgon er det eit år siden me gifta oss. Så heile helga er satt av til feiring. Me skal lage konfekt og iskrem, sjå film høyre på musikk og lage god mat. Spise toppen av kaka og drikke champagne :)

Toppen av bryllupskaka? Har dere hatt den i fryseren et år? Det høres veldig koselig ut, noe sånt kunne jeg også tenke meg å gjøre.

Edit: Gratulerer, forresten.

Endret av SiMa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...