AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har nettopp kjøpt denne varmebeskyttende sprayen. Det står på flasken at den skal brukes i vått hår, men jeg vasker ikke håret hver dag, og pleier å bruke rettetangen på dager håret ikke er blitt vasket. Kan denne brukes i tørt hår, og vil den i så fall gjøre samme nytten da? Jeg vil nødig spraye håret hver gang jeg vasker det bare i tilfelle jeg skulle velge å bruke rettetangen påfølgende dag... Anonymous poster hash: fde39...225
Sphynx Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Dette lurer jeg også på. Lurer også på om got2be faktisk virker...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Hvorfor kjøper dere sånn søppel i billigbutikkene egentlig? Kjøp ordentlige frisørmerker i stedet for, så vet dere at det er et bra produkt dere får. Anonymous poster hash: d6e00...9a1 2
Skilpadden Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg føler at varmebeskyttere på tørt hår blir så .. klissete. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Hvorfor kjøper dere sånn søppel i billigbutikkene egentlig? Kjøp ordentlige frisørmerker i stedet for, så vet dere at det er et bra produkt dere får. Anonymous poster hash: d6e00...9a1 Min studentøkonomi gjør med villig til å prøve billigmerkmer før jeg kjøper dyrt. Hvis det viser seg at denne er dårlig, kjøper jeg selvfølgelig noe bedre, men det er verdt forsøket. Har hatt en billig tidligere (som jeg fikk i gave) som var kjempegod. Anonymous poster hash: fde39...225 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Har du en sprayflaska som du kan fylle på? Ha vann på den og spray håret vått først. Anonymous poster hash: ec01f...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Har du en sprayflaska som du kan fylle på? Ha vann på den og spray håret vått først.Anonymous poster hash: ec01f...aeb Men da må jo håret tørke igjen før jeg retter det. Jeg har MASSE hår, tørking tar en evighet, selv med hårføner. Anonymous poster hash: fde39...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå