AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har datet en mann i ca 1/2 år. I den siste tiden har han sagt han er glad i meg. Grunnen til at jeg lager dette emnet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. Eg han glad i meg som en venn eller kjæreste (vi har ikke definert oss endå)? Når og hvorfor (?) sier du at du er glad i et menneske? Sier du det til feks venner av mottsatt kjønn? Altså venner du ikke har romantiske følelser for? Når han sier han er gladi meg er det fordi han er betatt/forelsket eller bare glad i meg som venn? Og vær snill og ikke si jeg skal spørre han. Jeg skal det, men lurer på hva dere legger i dette Anonymous poster hash: ca7f4...acd
Gjest Evel Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Jeg hadde tolket det som vennskapelig. Og det kan godt være det er hans forsiktige måte å snakke om følelser på, men det vet bare han.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Jeg og kjæresten sier bare at vi er glade i hverandre. Vi har vært sammen 1 år. Anonymous poster hash: 1e251...364 1
Sylvari Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg kan finne på å si "glad i deg" til både venner og kjæreste og date...så tja, si det.
Red-Ruby Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Jeg har ikke erfart at gutte-venner sier "glad i deg" til verken(sier man hverken eller verken??) meg eller andre venner, kjæresten derimot,han sier det. Endret 10. juni 2014 av Red-Ruby 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Tror han mener kjæreste. Anonymous poster hash: 5dda0...d79 1
Gjest Coolaid Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Dette er sånn gutt hjerte jente "glad i deg" ...... Endret 10. juni 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 TS her Jeg sier datet da vi ikke har definert oss. Det er snakk om et avstandsforhold Anonymous poster hash: ca7f4...acd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Dette er sånn gutt hjerte jente "glad i deg" ...... Den tok jeg ikke Anonymous poster hash: ca7f4...acd
Gjest Coolaid Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Den tok jeg ikke Anonymous poster hash: ca7f4...acd Han er forelsket
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Han er forelsket håper det Anonymous poster hash: ca7f4...acd
Gjest Coolaid Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 håper det Anonymous poster hash: ca7f4...acd Det han sikkert mener er at han elsker det... vi menn er ikke så flinke med sånt, det sitter langt inne hos mange av oss. At han sier at han er glad i deg betyr at han virkelig gjør det.
Fionnuala Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Jeg hadde tolket det som positivt, som forsmak på jeg elsker deg på en måte. Husker godt første gang kjæresten min sa at han var glad i meg, det var en del tidligere men vi var også da udefinert, og for meg ble det en bekreftelse på at det gikk riktig vei.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Det han sikkert mener er at han elsker det... vi menn er ikke så flinke med sånt, det sitter langt inne hos mange av oss. At han sier at han er glad i deg betyr at han virkelig gjør det. Men spørsmålet er jo om han er glad i meg som en venn eller en potensiell kjæreste? Anonymous poster hash: ca7f4...acd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Jeg hadde tolket det som positivt, som forsmak på jeg elsker deg på en måte. Husker godt første gang kjæresten min sa at han var glad i meg, det var en del tidligere men vi var også da udefinert, og for meg ble det en bekreftelse på at det gikk riktig vei. Jeg fikk litt sjokk (og glede) da han sa det første gangen og jeg tenkte også at det var i forstadiet til noe mer. Men så har jo selvsagt hjernen min krinset rundt dette så mye at jeg var tvungen til å spørre her. Anonymous poster hash: ca7f4...acd
Gjest Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 Om dere dater så tolker jeg det som han er glad i deg som en potensiell kjæreste. Om han kun hadde vært glad i deg som en venn så hadde han mest sannsynlig avsluttet ting. Dette er jo bare koselig, så ikke gjør ting mer kompliserte enn det de er
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 Om dere dater så tolker jeg det som han er glad i deg som en potensiell kjæreste. Om han kun hadde vært glad i deg som en venn så hadde han mest sannsynlig avsluttet ting. Dette er jo bare koselig, så ikke gjør ting mer kompliserte enn det de er Jeg er mester i å gjøre ting komplisert Anonymous poster hash: ca7f4...acd
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 tipper det er mer enn vennskap, at han ikke vil bruke sterkere ord, elsker deg er vanskelig å si
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #20 Skrevet 10. juni 2014 tipper det er mer enn vennskap, at han ikke vil bruke sterkere ord, elsker deg er vanskelig å si Jeg hadde fått hakeslepp hadde han sagt han elsket meg etter 6 mnd. Det er ALTFOR tidlig!! Jeg vet jo ikke om vi er kjærester endå. Anonymous poster hash: ca7f4...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå