Gå til innhold

Større sjanse å komme i kontakt med noen når man må betale?  

1. 1. Større sjanse å komme i kontakt med noen når man må betale?

• Yep
      0
    • Nope
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange som møter hverandre via nettet for tiden så er nå ute der og kikker litt av og til selv.

Men det jeg lurer på.

Er det verdt å betale extra for litt extra "finnesser" på disse sjekkestedene på nettet eller klarer man seg fint uten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Tenker du da på f.eks på å betale for å få blink pluss istedet for vanlig blink (på dagbladet.no)?

Jeg tror ikke det funker....men de 14-åringene som legger ut halvnakne bilder av seg selv, får mange napp....

Clea

Skrevet
Tenker du da på f.eks på å betale for å få blink pluss istedet for vanlig blink (på dagbladet.no)?

Jeg tror ikke det funker....men de 14-åringene som legger ut halvnakne bilder av seg selv, får mange napp....

Clea

ja var det jeg tenkte på.

14åringer som får masse napp?? jeg vil da tørre og påstå at 14åringer ikke er på jakt etter en kjæreste eller sex på nettet i så ung alder eller tar jeg feil?

Selv er jeg 22 år og kun intrisert i folki min egen alder (18-24)

Skrevet

Jeg traff min kjære på nettet, ikke på noe sjekkested, men på et gratis chattested. Jeg ville ikke betalt om jeg ikke var helt seriøst på leting etter noen på nettet, og det finnes mange bra gratissteder.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe mer sjanse for å treffe noen med ekstra finesser. men hvis du gjør dette veldig seriøst, så er det vel viktigere å bygge opp en informativ, seriøs profil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...