Gå til innhold

Lengsel etter barn nr.3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gift kvinne på 36 år som har to barn. Jeg er veldig glad i barn og har lyst på en hel skokk! Mannen min er ikke ivrig og synes det holder med to. Snart er det for sent for meg, min mann kan ombestemme seg hele livet...

Dette skaper en del utfordringer... som at hver gang mannen min tar frem kondomet, så mister jeg lysten. Det blir ingen sex og nærhet mellom oss. Jeg klarer det bare ikke. Mister fullstendig lysten. Prøver å si til meg selv at det blir godt og bra for oss, men jeg klarer det ikke. Har "overkjørt" meg selv og vi har hatt sex likevel, men da renner tårene.

Han er sta og står på sitt. Jeg er dypt ulykkelig. Vil det beste for familien min, men lurer på hvordan. Om jeg ikke finner en måte å få dette ut av hodet på, så rakner alt. Det føles som en indre trang, en dyp lengsel.... Jeg klarer ikke å tenke objektivt eller fornuftig. Kan noen hjelpe meg?

Anonymous poster hash: d2a7a...0ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes ikke lett ut, vet ikke hva jeg skal si men sender en klem :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Elsker du ham høyt nok til at det ikke blir et tredje barn? Hva er grunnene hans?

Anonymous poster hash: 31d62...837
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket ordentlig med han om dette, vet han hvor sterkt du ønsker nr.3, og hva dette gjør med forholdet deres?

Det første jeg tenker er at annen prevensjon enn kondom kanskje kunne vært greit, så slipper du å se det så direkte.

Anonymous poster hash: cc2f4...65a
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fryktelig vanskelig å elske mannen min når han står så hardt på sitt. Men kan ofte mye for mine barn.

Han vet veldig godt hva jeg ønsker og hva det betyr for meg. Grunnen hans er at han ikke har det behovet som jeg har for å få flere. Han føler seg ferdig. Han er noen år eldre enn meg, men ingen gamling...

Anonymous poster hash: d2a7a...0ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...