Gå til innhold

Hei, jeg liker deg! Hva tenker du om det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Hei, jeg liker deg! Hva tenker du om det?" Hvordan ville du reagert jenter/damer?

porblemet er det at hun jeg holder på med er bortreist til familie i sitt hjemland i sommer så jeg får ikke sett henne på lenge, og det har dabbet til av mellom oss, ikke så mange dates osv som tidligere. Jeg må bare si det nå, og så enentuelt gå videre. Men vet ikke hvordan jeg skal skrive det til henne, det er en uke siden vi chattet sist og 4 uker siden vi var sammen. Hva skal jeg skrive til hun? jeg må bare få sagt det nå fordi det er ikke noe annet jeg tenker på enn denne jenten, det gjør vondt inni meg. Jeg er forelsket, men jeg vet ikke hvordan hun føler/tenker. hjelp vær så snill KG folk!

mann i tidlig 20 årene.

Anonymous poster hash: 2a145...b72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du føler kanskje at du utleverer deg veldig når du sier at du "liker hun". Men jeg hadde tolket det som at du tja... likte meg, men ikke følte det helt store.

Bare vær ærlig. Si at du tenker mye på henne, at du er betatt... hva har du å tape?

Er hun forelsket i deg, så blir hun glad hvis du føler det samme. Og hvis ikke, så har du i hvert fall prøvd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du føler kanskje at du utleverer deg veldig når du sier at du "liker hun". Men jeg hadde tolket det som at du tja... likte meg, men ikke følte det helt store.

Bare vær ærlig. Si at du tenker mye på henne, at du er betatt... hva har du å tape?

Er hun forelsket i deg, så blir hun glad hvis du føler det samme. Og hvis ikke, så har du i hvert fall prøvd.

Takk :)

Gjest mann20mb
Skrevet

Takk :)

Skrevet

"Hva tenker du om det?" høres litt cheesy ut… Ville heller sagt noe sånn som "jeg liker deg. Skikkelig godt faktisk." Enkelt og greit.

Synes absolutt du skal si det! Det verste ville vært og angre på at du ikke sa det...

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

1. Om hun liker deg, så spiller det nesten ingen rolle hva du skriver.

2. Om hun ikke liker deg, spiller det nesten ingen rolle hva du skriver.

3. Om dere ikke er så godt kjent, hun liker deg bare litt, men er interessert, så vil det være av større betydning hvordan du går frem og du kan risikere å skremme henne med en sånn kommentar.

Har dere vært på date skriver du? Altså, dette er en jente du kjenner ganske godt? Men dere har ikke chattet på en uke og det er 4 uker siden dere var sammen?

Trå forsiktig, min gode mann.

Om du absolutt må skrive noe, så vent til dere har snakket litt og samtalen er varm. Så kan du legge inn for eksempel, "Jeg merker at jeg begynner å like deg!"

Ikke helt min stil uansett, men det er en forbedring. Etter min ydmyke mening i hvert fall.

:)

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Og for all del, om det ikke var tydelig, dropp: "Hva tenker du om det?"

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en kar jeg gjerne skulle sendt en sånn melding til. Ah, vi får se om jeg har ballene til det hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kar jeg gjerne skulle sendt en sånn melding til. Ah, vi får se om jeg har ballene til det hehe

Ah, ja, har ikke gjort det enda. Hva er din historie ? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjøre det vanskelig. Det er jo bare å spørre om å møte henne. Og er hun allerede dratt, så skriver du at du håper hun har det fint og at du gleder deg til å se henne igjen senere.

Anonymous poster hash: c9645...9e4
AnonymBruker
Skrevet

Og skriv gjerne at du håper at hun ikke glemmer deg mens hun er borte. Send et fint eller morsomt bilde av deg selv.

Anonymous poster hash: c9645...9e4
Skrevet

Tenker på deg :hjerte:

Enkelt og kan ikke tolkes negativt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...