Gå til innhold

SILIKON


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hei det er meg ! :D

tenker på å ta silikon men er litt redd.

er det noen med erfaring så er jeg ivrig etter svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

heisann du!

jeg ville tenkt meg NØYE gjennom først.

her er for og imot:

for:

-ser pent ut med klær på

-får oppmerksomhet fra gutta (og jenter!)

-noen får god selvtillit

imot:

-det synes

-de står rett opp når man ligger på ryggen

-det er kjempedyrt (minst 30 000 kr)

-man blir sett på som "svak med dårlig selvbilde og dårlig selvtillit"

-de er vonde å ligge på

-store pupper er ut

du får tenke på det selv... men kanskje du ikke vet at det er bare jentene som regel som syns silikon er fint...?

gutta liker "au naturell"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

skjønner at tanken er fristende hvis man ikke er fornøyd med det man har, men man risikerer også ganske mye. leser en god del engelske blader, og bakerst i de er det ofte reklamer for kosmetisk kirurgi. selv der, i reklamene, er det mange pupper jeg synes ser rare ut, dvs peker i forskjellige retninger, har unaturlig fasong etc. dessuten har de guttene jeg har pratet med om dette, som har "møtt" jenter med silikon, ikke mye positivt å se om saken. de sier som regel at det føles unaturlig ut, og at man kan kjenne kanten hvor innlegget slutter.

er selv absolutt ikke negativ til tanken på å gjøre noen forandringer, men venter til den dagen man kan flytte på flesket :wink:

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

bruk heller pengene på psykolog !

Alle som legger inn tetningsmasse (silikon) i puppene, er i utgangspunktet fulle av komplekser, eller det er så opptatt av moter, at de ikke ser at puppe-fikseringen, bare er et symtom på en syk verden og/eller hjerne !

Tror du at du blir fornøyd med deg selv etter at du har fikset på puppene ?

Hvordan skal du forholde deg når du oppdager at du har større rumpe enn "alle" andre ?

Eller hva gjør du når du finner ut at huden ikke er grønn, slik en eller moteskaper plutselig har funnet ut at hud skal være ?

I dag kan man "kjøpe" alt, og så lenge dere lar dere påvirke, må jo mote-mafiaen finne nye trender, ellers tjener de ikke penger. Hva blir det neste ?

Nei, bruk heller tiden, pengene og energien på noe fornuftig.

De fleste gutter liker gjerne store pupper, men det betyr ikke at alle må ha det ! dersom alle er like, hva da med mangfoldet ?

Store eller små, det er en smaksak, men ekte vare er et must.

Hilsen chris, som mener "ektheten" ligger i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...