KaDust Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hva tenker dere om høye jenter som bruker sko med høy hæl? Med en høyde på 182 cm, hva mener du er den høyeste hælen jeg burde bruke?
Deer Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Tenker at det blir mye hvis man er 182 og har 10 cm hæl 2
KaDust Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2014 Ja, det jeg tenker også. Jeg er så kresen på sko og klarer ikke finne noen med flat hæl som jeg liker. Hvorfor må jeg være både kresen OG høy?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Er du over 180 bør du ikke ha for høye heler, men for meg ligger det vel noe i at jeg bare er 183 selv Anonymous poster hash: 31ea7...d1e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Det blir fort litt transe lokk med høye kvinner på høye skoAnonymous poster hash: ebddc...6d5 4
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Gå i så høye hæler du vil. Jeg er 1,76 og føler meg som en dronning i mine 15 cm høye kilehæler. 2
Gjest Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Tommel opp for høye jenter i høye hæler! Ballerinasko og andre lave sko kan absolutt være pent, men det er lite som slår et par ordentlig høye hæler til fest - så fremt du kan gå på de. Jeg synes overhodet det ikke blir for "mye" med høye jenter som går i hæler, og ser jeg andre jenter i hæler synes jeg det bare er kjempekult! Så om du har lyst, så har du så absolutt lov!
rouge noir Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Høye kvinner må gå i lave sko og lave kvinner må gå i høye sko, så slipper vi særpreg, og alle ender opp sånn midt på. Gawd, så kjedelig. Jeg er over 180, og går i høye hæler så ofte jeg vil. Har noen på over 10 cm. også. Jeg trives i dem, og så lenge det er jeg som skal gå med dem, er det den malen jeg bruker. Livet er for kort til å la andres smak og meninger om hva som er 'for høyt' være bestemmende for hva jeg har på meg.
netpuppy Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er 174 og føler meg ganske høy. Er også ganske slank så ser høyere ut enn jeg er (har flere ganger måttet bevise ved hjelp av speil at jeg ikke er så mye høyere enn jenter på høyde med meg. Jeg elsker mine høye hæler, men har lært å holde meg unna platå-såle, da føler jeg meg rett og slett for høy. Gå i de skoene du vil!
Professor Orm Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Ikke mer enn 12 cm. Men det er fordi sko med hæler høyere enn det som regel er stygge i seg selv. Jeg misunner deg. Er 1.62, og skulle gitt mye for å være 1,80. 1
KaDust Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2014 Er glad i høyden min jeg altså, jeg bare får et lite indre dilemma når det kommer til høye sko. Dette fordi jeg vil bruke skoene siden de er pene, samtidig som jeg helst ikke vil bli lagt merke til i det hele tatt. Sier seg selv at jeg blir lagt merke til hvis jeg tar på meg er par høye hæler.
Gjest Evans Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Hvis du vil føler deg fin i høye sko er det ingen grunn til å droppe de Har ei venninne på din høyde som elsker høye sko. Jeg blir litt liten ved siden av, men det spiller ingen rolle så lenge vi begge trives med hva vi har på føttene (jeg går jo alltid i lave sko, så kan jo heller snu det og si at det er min feil om man skal skylde på noen, hehe)
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Kjenner til problemet! Jeg elsker sexy sko, og hadde sikkert bodd i høye hæler dersom jeg var lavere. Men jeg har en personlig grense på 6-7 cm selv. Det handler om å føle seg komfortabel, og selv denne type medium hæler er mer enn nok til at man tårner over de fleste, tiltrekker seg all oppmerksomhet i et rom, får hoder til å snu på gata, folk til å hviske/kommentere og barn til å peke og si "se den høye damen mamma" Man må nesten ha en bra dag for å dra på seg litt hæler, være klar for å sprade rundt og bli beglodd og bedømt som om man går på en catwalk. Men høyere enn 6-7 cm så er det rett før folk begynner å ta bilder av meg altså, da føler jeg meg mer som en sirkusfreak enn en supermodell.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er 174 og føler meg ganske høy. Er også ganske slank så ser høyere ut enn jeg er (har flere ganger måttet bevise ved hjelp av speil at jeg ikke er så mye høyere enn jenter på høyde med meg. Jeg elsker mine høye hæler, men har lært å holde meg unna platå-såle, da føler jeg meg rett og slett for høy. Gå i de skoene du vil! Det blir ganske stor forskjell på å være 174 og bruke høye hæler og å være over 180 og gjøre det. Mens du blir like høy som en del menn og fremdeles lavere enn andre menn, vil en på over 180 med høye hæler rage over de fleste menn. Anonymous poster hash: 281eb...0d4 1
KineAnd Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Det er på en måte opp til deg selv og hva du føler deg comfty med! Om du så er to meter må du gjerne gå på styler for min del, om du trives i det selv Hvorfor skal ikke høye jenter få gå i høye sko, som alle andre?
Solstrålemamma Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Det viktigste er at du føler deg vel. Høye heler på høye jenter er flott om du trives med det selv! Lykke til med sko!
Gjest lipgloss Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 syns du skal gå for høye hæler jeg,høye kvinner er råsexy,kjør på.
Gjest brutal_mann Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Det viktigste er ikke høyden, men at du faktisk behersker å gå i høye sko! Så lenge du kan gå og fremstå som om du glir gjennom rommet så Betyr høyden lite begge veier. Eleganse trumfer det meste
FantasDick Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Det blir fort litt transe lokk med høye kvinner på høye skoAnonymous poster hash: ebddc...6d5 KaDust kan aldri se ut som en transe - heels eller ei. Jeg sier go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå