Gå til innhold

HJELP! hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :laugh: er en håpløs romantiker, elendig med gutter og egentlig bare bahh...

Så greia er; jeg er interessert i en fyr.. Han jobber som PT på senteret der jeg jobber, og jeg ser han i blant (er instruktør selv)..

Vi har hatt noen "moments" der han har smilt til meg osv. på jobb, men samtidig er det jobben hans, og jeg er jo betatt fra før av såå.... Jeg la ikke så mye mer i det. Han visste forresten ikke at jeg var intruktør på sentret før nå nylig.. (ihvertfall later han som det)

Så matcha vi på tinder midt på dagen på en mandag.. altså ikke lørdagsfyll;)

Og etter har det bare vært sykt kleint... Nå en mnd senere har han begynt å si hei til meg utenfor senteret! Men aldri skrevet til meg på nett...

MEN HERREGUD, dette går jo ingen vei.... føler jeg sitter fast, og at alt er bare megakleint... Hva kan jeg gjøre for å få ballen til å trille? Jeg ser trynet hans i ny og ne på jobb, så jeg kan jo liksom ikke domme meg helt ut... Tinder er kanskje ikke det rette.... :P

SÅ, HVA gjør jeg?

Anonymous poster hash: 96804...ede
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hilser, men våger kanskje ikke noe mer og sitter kanskje med samme tanker som deg selv ;)

Hva med at du skriver til han da? Er jo en mulighet det også, dersom du er interessert i fyren tenker jeg. Det "verste" som kan skje er vel bare at han ikke er interessert og det blir kleint en stund til, men sånt går over.
Hopp i det og skriv, om du ikke våger snakke til han da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei :laugh: er en håpløs romantiker, elendig med gutter og egentlig bare bahh...

Så greia er; jeg er interessert i en fyr.. Han jobber som PT på senteret der jeg jobber, og jeg ser han i blant (er instruktør selv)..

Vi har hatt noen "moments" der han har smilt til meg osv. på jobb, men samtidig er det jobben hans, og jeg er jo betatt fra før av såå.... Jeg la ikke så mye mer i det. Han visste forresten ikke at jeg var intruktør på sentret før nå nylig.. (ihvertfall later han som det)

Så matcha vi på tinder midt på dagen på en mandag.. altså ikke lørdagsfyll;)

Og etter har det bare vært sykt kleint... Nå en mnd senere har han begynt å si hei til meg utenfor senteret! Men aldri skrevet til meg på nett...

MEN HERREGUD, dette går jo ingen vei.... føler jeg sitter fast, og at alt er bare megakleint... Hva kan jeg gjøre for å få ballen til å trille? Jeg ser trynet hans i ny og ne på jobb, så jeg kan jo liksom ikke domme meg helt ut... Tinder er kanskje ikke det rette.... :P

SÅ, HVA gjør jeg?

Anonymous poster hash: 96804...ede

Typisk en del kvinner å blande business med pleasure. Hva med å holde hormonene i sjakk og tenke arbeidsmoral?

Anonymous poster hash: c00a1...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...