Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må reklamere på flisene på badet mitt. Flisene har begynt å sprekke plus at noen fliser på veggen er løse. Jeg er veldig dårlig på å skrive sånne formelle brev og spesielt reklamasjon uten at det ser helt tullete ut. Er det noen som kan hjelpe meg med å vise noen eksempler på hvordan det kan skrives på en saklig og ordentlig måte. Boligen er fra 2012 om det har noe å si.

Anonymous poster hash: a167b...4f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare skrive ned hva det gjelder og hva som har skjedd. Også får du avslag 1. gangen, 2. ganger og når du klager 3. gangen kan det være de tar deg seriøst. Forstå det hvem som vil, men at vi i dette landet tillater disse forsikringsselskapene å drive mafiavirksomhet er helt utrolig.

Anonymous poster hash: 28db1...715
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også tatt bilder av skadene og lagt ved.

Anonymous poster hash: f0b7e...1cb
Skrevet

Hvem er det du skal reklamere til? Har du kjøpt en ny bolig? Eller har du kjøpt av noen privat? Hvis sistnevnte tror jeg ikke du kommer noen vei.

Hvis du har kjøpt en nybygget bolig så kan dette absolutt være noe å klage på.

Ta bilder og skriv relativt kort - beskriv hvilke fliser som har løsnet, hvor mange som har løsnet, hva som har sprukket etc. Skriv også noe om at dette ikke kan relateres til bruk av boligen, men at årsaken må være dårlig håndverksmessig utførelse.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det du skal reklamere til? Har du kjøpt en ny bolig? Eller har du kjøpt av noen privat? Hvis sistnevnte tror jeg ikke du kommer noen vei.

Hvis du har kjøpt en nybygget bolig så kan dette absolutt være noe å klage på.

Ta bilder og skriv relativt kort - beskriv hvilke fliser som har løsnet, hvor mange som har løsnet, hva som har sprukket etc. Skriv også noe om at dette ikke kan relateres til bruk av boligen, men at årsaken må være dårlig håndverksmessig utførelse.

og ikke minst men du må belage deg på 3-4 lange brev frem og tilbake med forsikringsselskapet før du kommer noen vei. Det er slike opplysninger de aller fleste på et forum og generelt i samfunnet ikke opplyser om.

Anonymous poster hash: 28db1...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...