Gå til innhold

hva slags bil har du

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en Mazda 6 stasjonsvogn, kjøpt ny i juni i fjor og har gått ca 40.000 km

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du fokusere på spiller istedet for ball? :) jeg har ingenting med hva folk kjøper, men jeg reagerer når folk sier ting som ikke stemmer. Desinformasjon er noe som plager meg. For hvis folk som virkelig trenger en høy bil tror på markedsføringen pga at du bygger på myter (som at disse er høye under, noe de ikke er). Er du mindre fornøyd med kjøpet om du finner ut at bilen din ikke er så høy under som du trodde? Isåfall - hvorfor undersøkte du ikke mer før du kjøpte noe så dyrt? ;)

Anonymous poster hash: 82c99...261

Altså, vi målte den bilen vi hadde som så vidt var høy nok og målte den vi kjøpte slik at vi var sikker på at den var høy nok... Det er to Peugeoter i familien og ingen av de kommer opp bakken uten å slå underlaget.

Vi kunne nok ha funnet en billigere bil som var like høy under, men vi ville ha noe med 4-hjuls trekk, ikke for gammel og den måtte ha bensin-motor. Da var det ikke så himla mye å velge imellom med vårt budsjett.

Skrevet

My precious Mercedes c220 Elegance :strix:

96-modell, hatt henne i 2 år, km stand på 340k :)

Også har jeg min kjære veteranbil, en Mercedes 190E, 84-modell, hatt den siden jeg var 16 (er nå 22), den har rullet 300k km.

Skrevet

My precious Mercedes c220 Elegance :strix:

96-modell, hatt henne i 2 år, km stand på 340k :)

Også har jeg min kjære veteranbil, en Mercedes 190E, 84-modell, hatt den siden jeg var 16 (er nå 22), den har rullet 300k km.

dame med riktig bilsmak.... Tante Bjarne like :)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har en Volkswagen Golf GT Sport, 2008 modell. Har hatt den siden febuar 2013. Gått ca. 150 000.

Skrevet

Guadaloupe kjører en mørk blå mazda 323, 1999 modell. Jeg har hatt den i to år i august og km standen ligger på rundt 225 000-230 000 km (husker ikke nøyaktig akkurat nå.) Jeg er dritfornøyd, kjøpte den for 10 000 kr. Jeg fikk den billig fordi den var blitt rygget på og eieren av bilen fikk igjen 14 000 på forsikringen, kjempe realt. Jeg har byttet litt div på bilen og kjøpt nye dekk ol. og fortsatt har jeg ikke brukt mye penger på den. Det begynner å bli litt rust på den men den går som ei klokke. Samboer som jobber innenfor bilbransjen mener jeg må oppdatere bilen min (dvs. kjøpe ny) men det kommer ikke på tale, da må den i så fall begynne å falle ifra hverandre først.

Skrevet

dame med riktig bilsmak.... Tante Bjarne like :)

Hehe, åjada! Ingen over, ingen ved siden. :)

Skrevet

Alfa Romeo 156 1.8 98mod 250.000km. Helt herlig bil! Man er ikke ordentlig bilinteressert før man har eid en Alfa, og det med god grunn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Mye på verksted da, eller?

Anonymous poster hash: 5bd20...d3a

• Liker 1
Skrevet

Bmw 525d, 2004 mod :icon_lol: Hatt i tre år.

Skrevet

BMW 5-serie F11 2011 modell, hatt den siden ny. Har rulla rundt 30000km.

Skrevet

Citroën DS3, 2012-modell. Eid den i snart 2 år, rundet 42000 km i går :)

Gjest lurven
Skrevet

Selv har jeg en Opel meriva 2004 modell

60000 km.

hatt den i ca 3 år

Skrevet

Mye på verksted da, eller?

Anonymous poster hash: 5bd20...d3a

Skrur selv :-) Har ikke hatt noe særlig med problemer ennå, vel og merke. Hva trenger man et fungerende elsystem for når kjøringa er fantastisk? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hummer H3. 2008 modell. Gått rett over 100 000. Har vel hatt den et års tid nå.

Anonymous poster hash: 7f87f...23c
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bil har du? modell?
Audi a3, Sportline, 2006 modell

hvor lenga har du hatt den? km stand?
I 2 år, gått 130 000.

Anonymous poster hash: 90b82...15a
AnonymBruker
Skrevet

Polo 1995 , 12 år, ca 145 000

Citroën Berlingo 2003, 3 år, ca 140 000

Anonymous poster hash: d9717...c79

AnonymBruker
Skrevet

Mitsubishi Colt, 1982-modell. Ikke gått mer enn 130 000 km, ikke hatt behov for å kjøre så mye etter at jeg ble pensjonist. Brun farge, som går litt i ett med rusten.

Spent på om den går gjennom EU-kontrollen i sommer, håper det, sparer jo mye på å kjøre veteranbil.

Anonymous poster hash: 0a125...c7e

Gjest Lille-pus
Skrevet

Lille-pus kjører Volvo S60 Summum.... 2011 modell.

Gått 58.000

Skrevet

Volvo S80 Summum 2010 modell. Gått rundt 150 000km.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...