Gå til innhold

hva slags bil har du

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mitsubishi galant 2.0l, årsmodell 1999, km 170000. Kjøpte den billig for 2år siden og er meget fornøgd. Den har ikkje sviktet meg sjølv om eg kjøre litt hardt omtrent heile tida 😜

Videoannonse
Annonse
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Tesla Model S performance 2014 modell gått 5600

Dodge Challenger 2009 modell gått 14000

Litt selvmotsigende bilvalg..jeg ser den, men i mitt forsvar kjører jeg ikke i challengern så ofte.

• Liker 2
Skrevet

Litt selvmotsigende bilvalg..jeg ser den, men i mitt forsvar kjører jeg ikke i challengern så ofte.

I snitt kommer du greit ut :P

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

I snitt kommer du greit ut :P

Sant! Føles litt nørd å ha en "muscle car" som er treigere enn blomster og bier-bilen..men det var den lyden da.

• Liker 1
Skrevet

Mercedes Benz CLA 2014 modell, hentet ut 29/3-14 gått 15000km (kjører mye i jobb)

Saab 9-3 1,8t 2006 modell gått ca 235000km.....

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Audi A5

2012 modell, hatt den i halvannet år, er ikke sikker på hvor mye den har gått.......

AnonymBruker
Skrevet

VW Golf VI, 2009 mod., men registrert sent i 2008. Gått 83 000, hatt den straks et år.

Anonymous poster hash: 9fea4...3ab
AnonymBruker
Skrevet

En mørk blå en.

Da har vi samme bil! :D

Anonymous poster hash: dc319...c33

• Liker 1
Skrevet

Ford Galaxy 7-seter

2014-modell, men kjøpt brukt.

Gått noe over 20 000, 21 000-et eller annet.

Skrevet

BMW 520dA 2011 stasjonsvogn, gått ca 55 000km.

Hatt bilen i 2 mnd nå.

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant den Teslaen har en rekkevidde på 450 km? 500 hk og koster 6-700000 kr? Hva koster det å forsikre den.

Anonymous poster hash: ad7ea...cdb

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Er det sant den Teslaen har en rekkevidde på 450 km? 500 hk og koster 6-700000 kr? Hva koster det å forsikre den.

Tja..45 mil på amerikanske veier kanskje om du har skrudd av aircondition, stereo og kjører som tante olga på 90. Men rundt 38 mil er realistisk med normal gassfot, og litt mindre om vinteren.

426 hester og 600 newton i performance modellen ja. Null til hundre går unna på rundt 4 sekunder, så null problem å kjekke seg mot råe porscher eller ferrarier om man skulle møte på disse på norske veier.

Rundt 750.000 kosta det for fullspecca 85kwh performance. Forsikringen er foreløpig ganske dyr..jeg betaler 1500 i mnd.

Skrevet

Har en Golf jeg har hatt i to år. Den har gått rundt 11 300 km :)

Skrevet

Opel Mokka. Gått rundt 4000Km, 2013 modell.

Den blir ikke brukt så mye siden vi begge reiser kollektivt til jobb.

Vi måtte dermed ha en bil som kan kjøre ganske langt når vi først er ute og kjører. Også den være ganske høy under siden veien opp til kåken fort blir ett elveleie når det regner...

AnonymBruker
Skrevet

Opel Mokka. Gått rundt 4000Km, 2013 modell.

Den blir ikke brukt så mye siden vi begge reiser kollektivt til jobb.

Vi måtte dermed ha en bil som kan kjøre ganske langt når vi først er ute og kjører. Også den være ganske høy under siden veien opp til kåken fort blir ett elveleie når det regner...

Det ironiske er at slike "cross-biler" som blir markedsført for å ligne på små terrengbiler sjeldent er merkbart høyere enn de vanlige modellene. Utrolig hva litt ulakkert plast, krom, og 4x4 kosmetikk + høyere prislapp gjør med folk :P

Anonymous poster hash: 82c99...261

• Liker 2
Skrevet

Det ironiske er at slike "cross-biler" som blir markedsført for å ligne på små terrengbiler sjeldent er merkbart høyere enn de vanlige modellene. Utrolig hva litt ulakkert plast, krom, og 4x4 kosmetikk + høyere prislapp gjør med folk :PAnonymous poster hash: 82c99...261

Ja 4x4 er rent kosmetisk...

Den er høyere under. Hvordan jeg kan være sikker? Den slår nemlig ikke understellet i steinene som stikker ut i veien opp til kåken.

Og veldig modig av deg å kommentere vårt bilvalg som anonym...;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 4x4 er rent kosmetisk...

Den er høyere under. Hvordan jeg kan være sikker? Den slår nemlig ikke understellet i steinene som stikker ut i veien opp til kåken.

Og veldig modig av deg å kommentere vårt bilvalg som anonym... ;)

Du er vel også anonym? Eller er det deg på bildet

Skrevet

Du er vel også anonym? Eller er det deg på bildet Anonymous poster hash: ad7ea...cdb

Det er faktisk meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

Så du fokusere på spiller istedet for ball? :) jeg har ingenting med hva folk kjøper, men jeg reagerer når folk sier ting som ikke stemmer. Desinformasjon er noe som plager meg. For hvis folk som virkelig trenger en høy bil tror på markedsføringen pga at du bygger på myter (som at disse er høye under, noe de ikke er). Er du mindre fornøyd med kjøpet om du finner ut at bilen din ikke er så høy under som du trodde? Isåfall - hvorfor undersøkte du ikke mer før du kjøpte noe så dyrt? ;)

Anonymous poster hash: 82c99...261

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Toyota hiace hiclass, 1995, 200000 km. Hatt den siden jeg kjørte opp som 18 åring, er 23 år nå.

Anonymous poster hash: c0751...3e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...