Gå til innhold

hva slags bil har du

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet

Hva slags bil har du?

modell?

hvor lenga har du hatt den?

km stand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 år etter lappen og jeg har fortsatt ikke skaffa meg en bil. Går og sykler, jeg

AnonymBruker
Skrevet

Volvo Amazon i helgene, Honda Accord Tourer til hverdags. Samboer kjører Lexus LS400 og er på jakt etter en Volvo 145 Express. Jepp...vi bor på bygda og kjører masse.

Anonymous poster hash: 5bd20...d3a

Skrevet

Toyota Landcruiser 2009-modell, 7-seter. Hatt den i 4 år nå.

Veldig fornøyd med bilen :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en 2013 Toyota Avensis stasjonsvogn for å ha en tryggere bil når vi fikk barn.

Anonymous poster hash: 82826...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Km stand ca 6000.

Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet (endret)

En 86 Toyota Corolla. Hatt den i 12 år, siden jeg var 16, og den trenger egentlig ikke å byttes ut enda. Rundet 460.000 km tidligere i vinter.

Endret av Lindiana
  • Liker 2
Skrevet

Golf 4, 2000 - 185k, eid i 3 år - pappa før det - farfar før det.

Bmw x1 2013 - 43495miles/70000. Eid siden 2013, vi kjører endel kan man trygt si.

Gjest lurven
Skrevet

En 86 Toyota Corolla. Hatt den i 12 år, siden jeg var 16, og den trenger egentlig ikke å byttes ut enda. Rundet 460.000 km tidligere i vinter.

umulig å drepe de gamle toyotaene, motoren går nesten evig

Skrevet

Audi A3 2004 modell, hatt den i 4 år, og straks gått 200.000. Liker bilen min veldig godt! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en 93 Corolla som i følge bilverkstedet var i "imponerende god syand" som første bil. Den hadde gått over 300 000. Jeg hadde nok hatt den som bil nr 2 enda hvis jeg ikke hadde blitt påkjørt så bilen ble totalvrak.

Skrevet

Mercedes e-klasse stasjonsvogn - 2007 modell - ca 130 000 km

Nissan Leaf - 2 mnd gammel - ca 1000 km

Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Toyota aygo, 2006 modell.Har hatt den i litt over et år. Km stand rundt 70 000

Endret av Blomst83
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Hadde en 93 Corolla som i følge bilverkstedet var i "imponerende god syand" som første bil. Den hadde gått over 300 000. Jeg hadde nok hatt den som bil nr 2 enda hvis jeg ikke hadde blitt påkjørt så bilen ble totalvrak.

Det eneste jeg har trengt å bytte på disse årene er batteri, en støtdemper og en lyspære i tillegg til å etterfylle olje 2 ganger i året. Etter at jeg investerte i kupevarmer har det ikke vært særlig problemer med å få start på den aller kaldeste tiden av året heller.

umulig å drepe de gamle toyotaene, motoren går nesten evig

Jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal selge den videre om jeg mot all formodning skulle kjøpe meg ny bil de nærmeste årene. Den blir nok stående på tunet så lenge sveisersømmene holder..

AnonymBruker
Skrevet

Wv Polo Cross, 2008 modell, km stand ca 48 000.

Kjekk bil.

Anonymous poster hash: 0ee21...1dd
Skrevet

Jeg har en Seat Ibiza, 2002 modell. Den er gått litt over 100 000 km. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg har trengt å bytte på disse årene er batteri, en støtdemper og en lyspære i tillegg til å etterfylle olje 2 ganger i året. Etter at jeg investerte i kupevarmer har det ikke vært særlig problemer med å få start på den aller kaldeste tiden av året heller.

Jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal selge den videre om jeg mot all formodning skulle kjøpe meg ny bil de nærmeste årene. Den blir nok stående på tunet så lenge sveisersømmene holder..

Ikke skiftet bremseklosser og skiver på 12 år? Er ikke det litt uvanlig...eller bremser du ikke?

Anonymous poster hash: ad7ea...cdb

• Liker 1
Skrevet

Mazda 2, 2013 mod. Kjøpt i april, 11 000 km tror jeg.. Damer altså.

Skrevet

Honda civic 03 Type-R, "racerbil". Hatt i 9 år.

Honda civic 93 Vti, bestefaren til overnevnte. Hatt i 7 år.

Peugeot 406 stasjonsvogn. Bruksbil og litt mer "fornuftig" til hverdags. Hatt i 8 måneder.

Skrevet

En mørk blå en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...