kristinekristine Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Vi driver og ordner med leiligheten- har fått masse gjort og det begynner å komme på plass, men det er en ting vi har fått "kreativ sperre" på... Vi trenger mer lys i sofahjørnet, men aner ikke hvordan eller hva! Vil helst styre unna spotlights, og ønsker noe kreativt og praktisk som ikke gir for skarpt lys hvis dere skjønner! Har googlet en del på belysning i stue/sofakrok, men så har jeg rett og slett blitt litt blind for alternativer- haha! Alle ideer og tips mottas med stoooor takknemmelighet!! (legger ved bilde av gjeldende sofakrok- tv er på høyre side av bildet, henger på veggen)
kristinekristine Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2014 Takk for tipset- skal sjekke det ut på google! (y)
Gjest Wei Wei Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg ville valgt en slik en http://www.skeidar.no/produkter/lugano-salonglampe Endret 11. juni 2014 av Wei Wei
Gjest Artistina Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Jeg ville hengt en Bestlite stillbar vegglampe på den grå veggen. Enten en hvit eller en svart. Denne er genial, kan stilles etter behov, fleksibel leselampe, lekkert og tidløst design - varer hele livet og videre i arv etterpå:
Lærerinna Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Dersom lyset ikke trenger å være "praktisk", ville jeg valgt en lyslenke. Gjerne en som tok opp farger fra andre gjenstander i rommet
kristinekristine Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2014 Tusen takk for superfine ideer!! Må gjerne komme med flere hvis dere kommer på noe:) takk en million ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå