Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en person i 2 år som i løpet av disse to årene ikke har vært en god kjæreste. I begynnelsen når vi holdte på rotet han men en annen og benektet dette i et halvt år før jeg fikk tvunget det ut av han. Etter dette gikk det bare nedover fordi han ga seg faen og prøvde ikke å gjøre opp for seg. Vi gikk over til å bare være venner fordi jeg ikke klarte å kutte kontakten. Men det gjorde bare vondt værre når han begynte å rote med andre, blant annet "venninnen" min. Mens jeg satt i rommet ved siden av å skreik av helt andre årsaker. Noe han viste men ikke brydde seg om.

Jeg klarer fortsatt ikke å komme meg over han, noe som er ganske sykt i og med at han har behandlet meg dårlig i lang tid. Jeg skyver alle gutter unna fordi jeg ikke klarer å stoppe å tenke på ham. Og nå ønsker han ikke å ha noe som helst med meg å gjøre. Noe som knuser meg helt.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å komme meg over ham?

Fordi jeg klarer ikke fortsette å leve slik. Trenger noen å snakke med som ikke kjenner meg.

Anonymous poster hash: 742bc...c15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjern han fra Facebook.

Ikke ha kontakt med han.

Slett tlf nummeret.

Det er vondt til å begynne med, men Gud så deilig senere.

Også gjør du det samme med "venninnen" din.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:*
Jeg gjorde alt dette for flere måneder siden men det hjalp ikke. Tenker på han hele tiden.. Så i et svakt øyeblikk, skrev jeg til han og fortalte hvordan jeg hadde det. Da fikk jeg til svar: vi kommer aldri til å bli sammen igjen, du får bare prøve å komme deg over meg selv om det ikke er så enkelt.

Anonymous poster hash: 742bc...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...