Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i forhold med kjæresten min i over et år nå, familien hans er helt fantastisk men jeg vet ikke om jeg klarer mer....

Det hele startet i februar broren han fikk seg dame, og jeg gledet meg til å hilse på henne, lite viste jeg egentlig om at det egentlig bare kom til å være et helvete...

Så fort jeg kom inn i huset merket jeg at det var en person som tok mye plass, hun snakket hele tiden og var over alt i rommet, det er litt vanskelig å forklare men hvis jeg skal fortelle det kort. hun hadde ikke en gang hilst på hele familien før hun begynnte å vaske klærne deres, og det som virkelig irriterer meg er hvordan broren til kjæresten min klarer å leve med en sånn person som bestemmer alt.

Vil jo også bemerke at kjæresten min bor hjemme og det gjør broren hans også i en liten blokkleilighet!!!!!!

Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal si dette for at folk skal gi meg råd.

hun vist seg å være en veldig kontrollerende person som skal bestemme alt og styre alt, hun søker åpenbart etter lykken i livet.

Poenget mitt er at jeg er skikkelig sint og frustrert over situasjonen jeg er i, jeg synes hun snakker nedlatende til både meg og kjæresten min og forteller hvor mye bedre hun har det enn oss. hun er frekk, og hun tar seg utrolig godt til rette i huset.

Jeg tenker ofte at det er noe jeg gjør feil, kanskje jeg skulle tatt mer plass... Men jeg er ikke sånn. Kjæresten min sier at jeg må slutte å bruke mer tid på å tenke på hvor mye jeg irriterer meg over henne, men det er virkelig et problem, jeg har flere ganger måttet gå inn på rommet for å roe meg ned fordi jeg har blitt så forbanna over måten hun snakker på. Jeg takler ikke lenger å være hjemme hos kjæresten min en gang fordi hun er der HELE TIDEN!!!!

Til nå har de vært sammen i ca 4-5 mnd hun snakker allerede om at de skal kjøpe hus, gifte seg, få barn og alt det der. Jeg blir helt klart stressa av å tenke på at meg kanskje må ha med henne å gjøre lang tid fremover...

jeg føler ikke hun har respekt for familien...

Jeg trenger råd for hvordan jeg skal takle hele situasjonen, skal jeg konfrontere henne med alt det tullet hun mater oss med daglig eller skal jeg overse hele greia?

Anonymous poster hash: ca66a...a85

Anonymous poster hash: 68d0e...00d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en vanskelig situasjon, men jeg har vært der jeg også. Det beste hadde jo vært om du klarte å ignorere henne helt, men jeg vet jo at det ikke er enkelt å få til det, spesielt siden hun er så brautende.

Hva med å ta en rolig prat med henne, og forklar det du føler på en rolig og høflig måte? Kanskje hun egentlig er veldig usikker og føler hun må opptre som hun gjør av den grunn?

Jeg sluttet å omgås denne personen omtrent helt, det var løsningen for meg. Orket ikke!

Anonymous poster hash: 0b554...91f

Skrevet

Prøv å ikke vær der når hun er der. Prøv eventuelt å opphold dere andre plasser, som hjemme hos deg f.eks. Dersom de kjøper hus sammen slepper du iallefall å omgås henne når du besøker typen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...