Silfen Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har en three strikes and out greie med diverse produkter, som for eksempel deo, shampo, parfyme etc. Etter en liten stund, gjennomsnittlig 3 kjøp av deo eller shampo, så mister de sin funksjon. For eksempel så fant jeg en gang i tiden einerlågshampo, helt genial for min eksem. De to første flaskene funket ypperlig, den tredje hadde ingen effekt og eksemen var tilbake. Et annet eksempel er min høyre underarm. Den lukter mer enn den ikke luktende venstre underarmen. Jeg fant en deo på apoteket som funket perfekt på høyre side, ingen svette, ingen lukt. Så kjøpte jeg nettopp nummer 3; wham bam, smellycat. Hva er dette for noe, egentlig? Det har alltid vært sånn. Om det er billige eller dyre produkter, frisør, apotek, helsekost, dagligvare, spiller ingen rolle. Er det mulig at kroppen slutter å respondere på ting etter såpass kort bruk? Og mens jeg er i det spørrende hjørnet; hvorfor i all verden er min høyre underarm stinky og ikke den venstre? For mange svettekjertler? Jeg svetter ikke så mye at det gjør noe, men skjønner ikke hvorfor det er en greie med den underarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå