AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 noen her som har opplevd at hunden har fått blokk på hjerte. altså at hunden besvimer. det er vell hovedsak blodtrykksfall, men det er slik at den hjerteklaffen som forsyner hjerte med blod, ikke åpner seg, så hjerte får ikke blod. dette skjer da stort sett bare på et hjerteslag (trur jeg), da starter 1 reserveløsning, men dette tar litt tid, og mangel på blod til hjerte, får hunden til å besvime. det er enda et stadie, hvor den 1 reserveløsningen ikke funker, så da må den 2 løsningen til. men dette er alvorlig, og lengre besvimelser enn den 1. løsningen. hunden min har dette. og hun har perioder hvor hun besvimer masse, så kan det gå et par uker uten at hun besvimer igjen, så kommer det en periode med besvimelser igjen. på det værste kan hun besvime flere ganger om dagen. noen som har hatt hund med dette problemet, og hva gjorde du eventuelt?virket det som hunden sleit med det? hvor lenge levde den med det? nå har jeg så klart vært hos dyrlegen flere ganger med dette, for å finne ut hva det var. og var inne på epilepsi. men pga hvite/lyse slimhinner i munn, så er vi ikke i tvil. men har ikke tatt holter EKG for å være 100% sikker (24 timers EKG). og alt som skjer og bestemmes, taes sammen med veterinæren. men veterinæren mente at hun kan lære seg å leve med dette.men jeg får såvondt inni meg når hun besvimer. og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. søker derfor etter andre med erfaring fra dette. om det finnes da. Anonymous poster hash: 9620d...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå