LilleSol Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 F**ens idioter! Skjønner ikke at noen kan være så frekke. Rett utenfor døra omtrent. GRrr. Måtte jeg få tak i den personen :evil: Frekke frekke mennesket. Jeg er vanligvis ikke voldelig, men dette er virkelig å krysse grensa mi.. Huff, masse folk ute og leter nå, inklusive politiet og jeg må sitte her og vente på telefon. Forresten: Om noen får tilbud om en, eller ser en grønn/blå (kameleonlakk) farget ny BMW cabriolet med beige skinnseter hadde det vært fint om dere kunne sendt meg en PM. Blir nok utlovet dusør. Caben er lappet på høyre side etter ett tidligere innbrudd :evil: Stjålet i Buskerud/Modum Akkurat nå hater jeg en eller annen.
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Så frekt. :-x Håper du får den igjen, uten skader.
LilleSol Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2004 Det håper jeg også. Ellers har jeg ikke bil, og det er et stykke til jobb. Huff, måtte telefonen ringe snart
LilleSol Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2004 ja, skulle bare inn og hente noe. Tåpelig, men jeg bor jo langt f**enivold. Trodde ikke at noen fant frem hit engang.
Milly:) Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 ja' date=' skulle bare inn og hente noe. Tåpelig, men jeg bor jo langt f**enivold. Trodde ikke at noen fant frem hit engang.[/quote'] Irriterende...! Skal krysse fingrene i alle fall.
LilleSol Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2004 Tusen takk Kobler om telefonen og låner bilen til svigers nå jeg. Må gjøre noe, orker ikke sitte her. Det var noen som trodde de hadde sett den kjøre forbi en bensinstasjon for en tid tilbake. Kjører litt rundt og kikker jeg. Nytteløst antagelig, men å sitte her ? Deprimerende. Takk for støtte dere. Varmer et sint hjerte
liv Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 Hvordan går det med forsikringa når nøkelen står i da? Du skal få en god og så skal jeg krysse fingrene litt for deg...
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 Jeg er bare sjokkert jeg....at det går ann sier jeg bare... Håper de får tatt tyvene, og at du får bilen din hel tilbake! Clea
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2004 #10 Skrevet 19. juni 2004 Hvordan går det? Håper bilen er tilbake til deg og like hel.
LilleSol Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2004 Nåja, var hjemme klokka fire i natt. Fant ingen bil. Har sendt ut masse mld til folk, og fått masse tips + et mistenkelig vitnemål fra ei narkoman dame med en biltyvsønn som var utenfor huset. dritt
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #12 Skrevet 19. juni 2004 Huff, så dumt at nøklene stod i, det kan bety problemer med forsikringsselskapet. :-?
Gjest 1111 Skrevet 19. juni 2004 #13 Skrevet 19. juni 2004 :o Noe så frekt! Kjipt at nøkkelen sto i bilen.. med tanke på forsikring. Håper du finner den igjen!
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2004 #14 Skrevet 19. juni 2004 det er ikke så veldig smart å sette igjen bilen med nøklene i.. uansett hvor man bor men det har du vel lært nå
LilleSol Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #16 Skrevet 20. juni 2004 Nåja, har ikke funnet den igjen. Men har funnet igjen en annen bil som er stjålet da :-? Var ute og lette i går, og fant en bil som vi visste var stjålet tidligere denne uka av de samme folka. Da er vi ihvertfall på rett vei. Skal til politiet og anmelde tyveriet i dag. Har snakket med en forsikringsmann. Vi får antagelig igjen på forsikringa, om ikke hele verdien, pga at jeg stod under tre meter unna da han fyren hoppet inn i bilen min og kjørte avsted. Har også funnet et vitne som jeg skal ringe i ettermiddag. Jo mer jeg graver i denne saken og i dette miljøet, jo mer sjokkert blir jeg. Trodde ikke det var så utrolig stort kriminelt miljø her hvor jeg bor. :o Har sikkert snakket med 5 - 10 personer fra dette miljøet, og mange av de har ringt rundt og bedt om at hvis noen vet hvor bilen er, skal de sette den et sted og ringe dem så vi får den igjen. Politiet sa at siden bilen var så spesiell som den er (masse styling, særeegen lakk) ville det være håpløst for de folka og selge den i Norge. Er bare redd for at de slakter den helt ned og brenner opp resten. Det er nesten verre syntes jeg Har også etterlyst den i forskjellige bilmiljøer i oslo og omegn. De vil ikke få solgt den der heller, og de kan umulig kjøre rundt med den. Var i området der den sist ble sett med et bilde, og det var mange som sa de hadde sett den. "Ja, den med den rare fargen" den kjørte forbi her i går osv. Lett og kjenne igjen med andre ord. Jaja, håper vi får den igjen.
Gjest 1111 Skrevet 20. juni 2004 #18 Skrevet 20. juni 2004 Jeg skal krysse fingrene for at du får den tilbake
LilleSol Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #19 Skrevet 20. juni 2004 Bilen er funnet, i nesten god behold! Står hos Viking nå, og de har tatt en person. Jippi! Skal ned og se på den nå. Spoileren var borte, og den var litt skrapet opp i frontfangeren, men anlegget var der og ellers alt bra. Takk og pris! :-) Nå er jeg så glad! Tusen takk for all støtte folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå