AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Kom over denne saken : http://nyheter.no.msn.com/norge/far-angrep-overgrepstiltalt-mann-i-retten Hadde dere klart å bevare fornudt og ro, eller hadde dere gått til angrep på deres barns overgrepsmann? Jeg vet selv at om noen hadde skjedd med min lillesøster, hadde jeg ikke klart å holde noe tilbake når det gjaldt en overgriper ... Anonymous poster hash: d9c8e...b21
annelise345 Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har ikke barn selv, men om noen hadde rørt tantebarna mine tror jeg at jeg ville gått ut av mitt gode skinn. Gjerne ikke det lureste, men jeg hadde klikket.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 I retten hadde jeg kanskje klart å holde meg. Hadde jeg møtt ham på gaten hadde jeg antakeligvis flydd i strupen på ham. Håper han får straff så det holder.Anonymous poster hash: 6fcbb...9f3
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 (endret) ganske sikker på at jeg hadde angrepet vedkommende hardt Endret 10. juni 2014 av lurven
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 (endret) En del av meg hadde villet kaste ting på vedkommende og kjefte, men jeg er usikker på om jeg hadde gjort det. Sansynligvis ikke. Endret 10. juni 2014 av Evilposelos
SmallTalk Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er faktisk usikker på om jeg hadde klart å holde meg i skinnet dersom noen med overlegg hadde skadet barna mine. Hadde de blitt utsatt for seksuelle overgrep så tror jeg at tanken på å egenhendig kastrere personen hadde vært veldig nær.
GammelKaktus Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Siden jeg er alene om ansvaret for mitt barn så måtte jeg jo tenkt meg om, det viktigste er at barnet mitt blir tatt godt vare på av meg, og ikke at jeg ender opp i fengsel. Da hadde jeg heller sendt et par veltrente kamerater på døra til denne personen, så kunne de vist han hva de føler om den slags menn. Hadde barnet mitt vært voksent og sto på egne ben, så skulle jeg kastrert personen egenhendig og trykt utstyret ned i halsen på han med et stort smil.
Guybrush Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 I mange år har jeg vært ganske sikker på at om noen av mine nærmeste hadde blitt utsatt for et grovt overgrep ville jeg hatt seriøse problemer med å kontrollere meg selv i forhold til denne og fyisk håndgemeng. Vel og merke om man var 100 % sikker på at dette var gjerningspersonen. Når man vet hvor latterlige straffer slike overgrepsmenn blir tildelt gir det ikke noe mindre incentiv. Da jeg var liten overvar jeg gammeldags kastrering av griser..... 1
MockingJay Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Har vært i slike situasjoner før, og jeg er definitivt ikke en av de som klarer å holde meg. I situasjoner hvor man tar folk på "fersk gjerning" vell og merke. Jeg ville nok ikke oppsøkt personen, eller tiltet i ettertid. Det mener jeg rettsvesenet skal ta seg av.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde nok behersket meg. Mest fordi jeg er av typen som planlegger hevn, og hvis jeg ikke hadde en plan enda så hadde jeg forholdt meg rolig. Anonymous poster hash: d2c60...2ff 1
Frisørdama Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Hadde noe skjedd rett foran øynene mine hadde jeg flippet veggimellom, hadde jeg fått vite noe i ettertid hadde jeg hevnet meg, men prøvd å være smart...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er forelder til et barn som har opplevd overgrep. Vi har forholdt oss rolig, merkelig nok var vi ikke full av hevntanker, det viktigste for oss var å ivareta barnet på best mulig måte. Det er selvfølgelig mange faktorer som spiller inn på hvordan vi reagere.Anonymous poster hash: 987c7...3d5
Gjest Jørild Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg hadde nok beherkset meg all den tid barna mine trenger meg utenfor fengsel. Dog hadde nok lysten og tankene på hevn vært til stedet. Og jeg hadde overhode ikke blitt lei meg om noen andre tok på seg ansvaret for å få banket livskiten ut av den skyldige. Endret 11. juni 2014 av Jørild 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde ikke tenkt fornuftig eller tiltet.. Hadde noen rørt mine barn så hadde jeg gjort mitt for å forsurne det livet for alt det er verdt! Anonymous poster hash: 75822...e52 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 hm, jeg er normal sett en veldig rolig person. Men akkurat i et slikt tilfelle vet jeg ikke om jeg ville klart å holdt sinnet under kontroll. Det eneste som ville ha stoppet meg er tanken på at barna hadde vært i en situasjon de virkelig trengte en rolig og stabil mor de skal føle seg trygge på. Så jeg tror jeg ville holdt meg rolig, men jeg kan sannelig ikke si det sikkert. Hva barnas far ville gjort kan jeg ikke si.. Han ville gått av hengslene. Anonymous poster hash: 31a23...42f
ViljaH Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 I gjerningsøyeblikket ville jeg tiltet og forvoldt mest mulig skade, tigermamma. Hvis jeg hadde fått vite det i etterkant, hadde jeg tatt meg tid til å planlegge hvordan ødelegge livet til personen uten selv å havne i fengsel. Så best å ikke kødde med meg og mine! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde vært der for barnet mitt i tykt og tynt og ikke gjort noe som hadde fått meg i fengsel. Men om noen hadde drept barna mine så har jeg uansett ingenting å leve for. Da burde den personen være veldig, veldig, veldig redd. Da hadde jeg mest sannsynlig limt personens rygg fast til badekargulvet, skrudd på glovarmt vann og gått. Anonymous poster hash: d5c43...4b5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #19 Skrevet 13. juni 2014 Jeg hadde nok sørget for barnets sikkerhet først, og så ventet til han er litt eldre så jeg kan personlig ta hånd om gjerningsmannen. Det har skjedd før og det kan godt skje igjen, det viktigste er et det krypet er varig skadet nå. Anonymous poster hash: 97216...007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå