AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hvorfor skal alle norske jenter være så forbanna overlegen og leke hard to get? Med en gang de har drukket ett glass vin, stuper de jo over meg (og andre gutter). Er det bare innbilning, eller er det mye lettere å snakke med jenter fra andre vestlige land? Norske jenter virker så uptight(merker jeg fort går tom for norske ord når jeg snakker om jenter heh), er sjelden å kunne føre en normal samtale uten å føle seg som en voldtektsmann. Anonymous poster hash: a2e69...fda 1
Gjest Steamboat Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Trodde det var omvendt, jentene er så hyggelige at alle mennene de møter tror jenta er interessert i dem. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Jeg kan virke litt slik. Jeg er ikke arrogant eller overlegen, men bare så urolig dritlei av at menn skal ha alle fordelene ved forhold (sex) men ikke ulempene (forpliktelse). At menn kontakter meg og andre kvinner for å få seg fitte ser dessverre ut til å være regelen, ikke unntaket. Min begeistring for mannlig interesse er dermed dertil, altså ikke-eksisterende. Slutt å mas om fitte, slutt å "jakte" på mus fordi du skal føle deg som en mann og heller lær deg å respekter kvinner. Nettopp da vil de kanskje gi deg den behandlingen og oppmerksomheten du ønsker. Anonymous poster hash: 0025a...a2f 5
lillbilly Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Hvorfor skal alle norske jenter være så forbanna overlegen og leke hard to get? Med en gang de har drukket ett glass vin, stuper de jo over meg (og andre gutter). Er det bare innbilning, eller er det mye lettere å snakke med jenter fra andre vestlige land? Norske jenter virker så uptight(merker jeg fort går tom for norske ord når jeg snakker om jenter heh), er sjelden å kunne føre en normal samtale uten å føle seg som en voldtektsmann. Anonymous poster hash: a2e69...fda Ikke er jeg overlegen, ikke er jeg vanskelig å be og ikke er jeg snerpete! Men jeg skjønner jo at det er vanskelig for deg å føre en vanlig samtale med en norsk jente når du sliter med det norsk språk. Og du må jo plages mer med muntlig samtale siden du føler deg som en voldtektsmann. Jeg er 100% sikker på at alle de menn jeg har snakket med, i alle fall siste 10 årene ikke har følt seg som overgripere. Kan ikke gjøre annet enn å anbefale deg å ta et kurs i konversasjon. Håper det ordner seg for deg 1
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Hvorfor skal alle norske jenter være så forbanna overlegen og leke hard to get? Med en gang de har drukket ett glass vin, stuper de jo over meg (og andre gutter). Er det bare innbilning, eller er det mye lettere å snakke med jenter fra andre vestlige land? Norske jenter virker så uptight(merker jeg fort går tom for norske ord når jeg snakker om jenter heh), er sjelden å kunne føre en normal samtale uten å føle seg som en voldtektsmann.Anonymous poster hash: a2e69...fda jeg kan bare svare for meg selv. Jeg spiller ikke men er sjenert og kan framstå som overlegen. Og så er det gjerne en kombi av frykt for å virke for interessert og at gutten skal bli skremt bort. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Jeg kan virke litt slik. Jeg er ikke arrogant eller overlegen, men bare så urolig dritlei av at menn skal ha alle fordelene ved forhold (sex) men ikke ulempene (forpliktelse). At menn kontakter meg og andre kvinner for å få seg fitte ser dessverre ut til å være regelen, ikke unntaket. Min begeistring for mannlig interesse er dermed dertil, altså ikke-eksisterende. Slutt å mas om fitte, slutt å "jakte" på mus fordi du skal føle deg som en mann og heller lær deg å respekter kvinner. Nettopp da vil de kanskje gi deg den behandlingen og oppmerksomheten du ønsker. Anonymous poster hash: 0025a...a2f ja. Og dette. Plagsomt med menn som tror det viktigste i livet er å få mus 1
AnonymBruker 42 Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 ......er sjelden å kunne føre en normal samtale uten å føle seg som en voldtektsmann. Anonymous poster hash: a2e69...fda Du tror ikke litt av problemet ditt kanskje ligger i at du ikke kan føre en normal samtale da??? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Du tror ikke litt av problemet ditt kanskje ligger i at du ikke kan føre en normal samtale da???godt poeng
Gjest Evel Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Alle?!?!?!?!?! (OPPGITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå