Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innkalt til jobbintervju til torsdag, og de ville jeg skulle ta med vitnemålet mitt, problemet er bare at jeg ikke bor i samme fylket som jeg gikk på skole i. Nå er jo skolene stengt, fikk også telefonen etter de hadde stengt, og jeg rekker ikke få vitnemålet opp hit før på fredag. Noen som vet om det finnes et sted på nett hvor man kan finne dette? Google er ubrukelig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fra vgs du tenker på? Det ligger på samordnaopptak.no :)

Jeg googla forresten "vitnemål på nett", og der stod det øverst ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare om du har fått det de siste årene?

Anonymous poster hash: d907c...948

Skrevet

Det er vel bare om du har fått det de siste årene?

Mitt ligger nå der, og jeg gikk ut i 2003

AnonymBruker
Skrevet

Mitt ligger nå der, og jeg gikk ut i 2003

Jeg gikk ut i 2006 og mitt ligger ikke der. (Sjekket nå)

Skrevet

Hmm... Ser det står at man trolig har vitnemål på nett om man har gått på skole etter 2000. Du har nok dessverre hatt uflaks...

Skrevet

Har titta der, men jeg får bare opp at jeg ikke kan søke fordi tidsfristen har gått ut? :S Kan du linke meg siden jeg kan logge inn på?

Skrevet

Ingen vitnemål funnet

Det finnes ingen vitnemål i NVB for deg. Dette skyldes sannsynligvis at du har vitnemål som ikke omfattes av NVB (se over).

Flaksa mi, altså...

Skrevet (endret)

Ingen vitnemål funnet

Det finnes ingen vitnemål i NVB for deg. Dette skyldes sannsynligvis at du har vitnemål som ikke omfattes av NVB (se over).

Flaksa mi, altså...

Typisk...

Endret av nattsvermer
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du ikke har elektronisk vitnemål. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du ikke kan ta kontakt med den VGSen du gikk på. Forsøkte du å ringe i stad? På min VGS er det alltid noen der til kl 16-17. Alle elevene på skolen jeg går på har jo undervisning til kl 16. Hvorfor kan du ikke få tak i det i morgen?

Du kan evt. få det faxet over? Scannet inn som pdf-fil?

Anonymous poster hash: 43288...aa1

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du ikke har elektronisk vitnemål. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du ikke kan ta kontakt med den VGSen du gikk på. Forsøkte du å ringe i stad? På min VGS er det alltid noen der til kl 16-17. Alle elevene på skolen jeg går på har jo undervisning til kl 16. Hvorfor kan du ikke få tak i det i morgen?

Wops... Dette var ment til TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er innkalt til jobbintervju til torsdag, og de ville jeg skulle ta med vitnemålet mitt, problemet er bare at jeg ikke bor i samme fylket som jeg gikk på skole i. Nå er jo skolene stengt, fikk også telefonen etter de hadde stengt, og jeg rekker ikke få vitnemålet opp hit før på fredag. Noen som vet om det finnes et sted på nett hvor man kan finne dette? Google er ubrukelig :P

Skolen er da ikke stengt nå?

Skal uansett alltid være noen i administrasjonen på de videregående skolene som kan svare - selv om det er ferie. Ring skolen du gikk på.

Anonymous poster hash: 93992...cde

AnonymBruker
Skrevet

Skolen er da ikke stengt nå?

Skal uansett alltid være noen i administrasjonen på de videregående skolene som kan svare - selv om det er ferie. Ring skolen du gikk på.Anonymous poster hash: 93992...cde

Sorry, misforstod hva du mente med "stengt".

De du skal på jobbintervju hos aksepterer kanskje å få vitnemålet ettersendt?

Skrevet

Så langt tenkte jeg egentlig ikke :P Jeg ringte ikke da jeg prater ganske utydelig til tider, og en forstår meg enda dårligere på tlf. Men jeg skal ringe de i morgen, få de til å maile den til meg, da intervjuet er på torsdag :) Hørte også med noen andre, de sa jeg kunne si at vitnemålet blir gitt senere!

Sorry, misforstod hva du mente med "stengt".

De du skal på jobbintervju hos aksepterer kanskje å få vitnemålet ettersendt?

Får håpe det! Får jeg ikke tak i det, får jeg bare si at jeg kommer innom med det senere :)

Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...