AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 På lørdag gjorde hun det slutt, begrunnet det i at hun følte at ting gikk så veldig opp og ned. Hun var ikke lenger lykkelig. Elsket meg, men var ikke lenger forelskset.. Jeg tok det veldig tungt, men vi ble enige om at siden vi begge har leiligheten sammen osv. Så skulle vi gjøre det vi kunne for at vi skulle få gjort dette på best mulig måte. Hun var på et nashspiel forrige lørdag, og kom ikke hjem før søndag morgen. Jeg spurte derfor om det var noen andre. Men, dette benektet hun. Så i går kommer jeg hjem fra en rask tur på hytta. Trengte tid for meg selv. Og da jeg skal pakke bagen min. En hun skulle låne den helgen fordi hun skulle trene, så finner jeg kondomer.. Ringer henne,da hun var ute en tur. Og spør hvor hun er.. Hun lyver, og sier hun er med ei venninne. Uvitende om at flere venner ser at hun ligger i parken med en kar. Så jeg eksploderer i telefonen, og forteller at jeg vet at hun har vært utro. Jeg forteller at hun har 12 timer på seg til å pakke tingene sine og komme seg til helvete ut av vårt hjem. Hun svarer da: "det er vel ikke opp til deg å bestemme, vi står begge på kontrakten". Mitt svar da er at jeg ga blanke i hvor navnet hennes stod, hun hadde 12 timer på seg før jeg satte alle tingene hennes i bakgården, med teksten "GIS BORT!" Tatt i løgnen så innrømmer hun alt sammen, og sier at hun ikke skjønte hvorfor jeg skulle ha godt av å vite at hun hadde vært utro. Jeg ringer henne så, kl 16 og sier at hun har til 18:00 og vise seg, starte å flytte tingene sine. Som jeg allerede hadde pakket i søppelsekker (vi snakker rivd ALT ut av skapet og stappet nedi). Hun sier da: "men, du ga meg 12 timer. Gi meg de 12 timene ihvertfall! jeg har ikke noe sted å bo, dessuten er det mine ting. jeg vil pakke det selv." Jeg svarer da: "vel, jeg ønsket også ærlighet, trofasthet og at MIN kjæreste ikke skulle røres av andre. Så vi får det ikke som vi vil noen av oss"... Hun kom, tok med seg tingene sine og stakk. I etterkant sitter JEG og er lei meg. Jeg føler så klart at jeg er bedratt, men også samtidig en skuffelse. Jeg har siden januar vært sykemeldt på grunn av diverse med blodverdier osv. Og skal legges inn til utredning på onsdag, og trengte virkelig henne. Hun stikker. Hun var utro, løy om det osv. Forrige uke spurte hun meg om jeg hadde tenkt å fri til henne etter våre 3 år sammen, og sa hun ønsket barn etterhvert. Sendte meg meld da jeg var på trening: "jeg elsker deg høyere enn alt på jord, du er det fineste jeg har" I dag sendte jeg henne melding, og spurte hvordan i helvete hun kunne gjøre dette mot meg osv. Hun svarer da: "jeg elsker deg fortsatt, men jeg er ikke forelsket lenger. Og, jeg følte det sånn lenge før jeg var med en annen. Jeg beklager at det har gått utover deg, og hadde jeg hatt muligheten så skulle jeg gjort det annerledes." For min del, så tviler jeg i det hele tatt på at hun faktisk gjør det. Jeg får meg ikke til å forstå hvordan man kan være utro mot den man elsker. Og, jeg forstår ihvertfall ikke hvordan man kan se den personen i øynene. Jeg hadde hatt så latterlig dårlig samvittighet! Noen som har opplevd samme, hvor personen som var utro i etterkant har kommet tilbake og sagt "jeg angrer så inderlig, tilgi meg!"? Jeg er ikke interessert i å ha henne tilbake, hverken som venn eller kjæreste! Men, jeg skulle likt at hun faktisk kom krypende for å være ærlig. Resultatet av HENNES avgjørelse, er at jeg er såret, sint, skuffet og ensom. Samt at jeg sitter igjen med så mye spørsmål Anonymous poster hash: 8252e...639
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Fikk faktisk vondt i hjertet av å lese dette. Vet ikke hva jeg skal skrive, men håper virkelig du får det bedre snart, både med sykdommen og bedraget.. Anonymous poster hash: c202f...603 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Nei... Men du skal ha CREDS for at du kaster henne ut! Virkelig. Anonymous poster hash: a587a...885 3
Toxicwonderland Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Bra du kastet henne ut. Folk som er utro uten engang og blunke fortjener alt av skyldfølelse i ettertid. Om de i det hele tatt er i stand til å kjenne skyldfølelse da. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Takk for svar! Jeg må innrømme at det ikke ga meg noen god følelse av å kaste henne ut. Faren hennes ringte meg tidligere i dag, og fortalte at han var glad i meg. At jeg alltid var velkommen dit, og vi var på ingen måte uvenner. Selv om jeg dagen før satte hans egen datter på gata. Moren sier også det sammen. Det hører med i historien at hun kan være lettpåvirkelig. Og, spesielt ei venninne har en tendens til å gjøre at hun får veldig "singel"-tankegang. Det har skjedd før. Og, de fikk igjen litt kontakt for noen uker siden. Alle våre "felles" venner klapper meg på skulderen for at jeg kastet henne ut, men det hjelper ikke stort. Det er jo veldig urettferdig, HENNES avgjørelser ødelegger meg. Jeg sa det til henne, hadde hun vært ÆRLIG mot meg. Da hun startet å tenke på at hun ikke var lykkelig, så hadde jeg gjort alt for at vi skulle finne en løsning. Ga henne også flere muligheter til å være ærlig med meg. Men, det klarte hun ikke. Men, allikevel så sier hun "jeg elsker deg jo på en måte, bare ikke forelsket. Du var den personen som betydde mest for meg i 3 år".. og ALT, dette forsvant da for henne i løpet av en uke. Også er hun utro.. Anonymous poster hash: 8252e...639 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Har opplevd dette, ikke nøyaktig men lignende. Samboer over 2 år og kjæreste i 4 år var utro. Noe jeg virkelig har slitt med i ettertid. MEN det blir bedre, jeg er lykkelig forelsket i ny kjæreste. Men til det du lurte på. Ja han kom krypende tilbake, han brukte nesten et år på å krype og angre seg. Overrasket meg med å komme hjem til meg for å hente meg med på "date", ga meg bursdags presanger og tryglet om ny sjanse. Han fikk en halv hjertet sjanse, den kvelden jeg var ute på fest med han kjørte de meg hjem fordi jeg skulle på ettermiddags vakt dagen etterpå. Deretter rett på nach og kysset en annen. Vi var jo ikke sammen på tidspunkte men han skulle få en sjanse å bevise seg så skjedde det. Han sier den dag idag at det var hans største tabbe og savner meg, og han har ny dame. All creeds til deg som klarte å kaste henne rett ut. Vet det er utrolig utrolig utrolig tøft, men du har nok mye bedre av å bare komme deg videre. Lettere sagt enn gjort, og jeg selv brukte tid på det. Men det aller beste er å kuttet kontakt, ta det for den dritt kjerrigen hun er. Utroskap er ALDRI greit!! Alt dette er mye lettere å sitte å si det vet jeg altfor godt, men ta tiden til hjelp den leger faktisk sår. Jeg er utrolig glad for utviklingen det fikk for meg hvertfall. Nå på vei å flytte sammen med ny kjæreste.. Åja det er rett og slett en "liten trøst" i at de angrer seg og vil tilbake da bare kunne si NEi, dette toget er gått! Lykke til... Anonymous poster hash: ba7a9...9d3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Jeg skjønner at du kastet henne ut, men er det ikke ulovlig hvis dere begge har kontrakten? Anonymous poster hash: bd687...47b 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Uff, fikk vondt inni meg av å lese dette.. Får meg til å tenke over hvor hjerteløse og egoistiske enkelte mennesker faktisk her.. Du kan trøste deg med at det ikke er vanskelig å finne noen av høyere standard en eksen din:) hun fortjener ikke deg, og du kommer til å finne deg så mye bedre! Prøv å tenke på at du på lang sikt vil ha det bedre uten en slik person i livet ditt. Jeg vil ikke tro at hun kommer krypende tilbake, men du burde ikke ofre henne en tanke engang! Lykke til videre og håper du får det godt Anonymous poster hash: c2e87...3e4
søtpai Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Forelskelsen kommer og går når man har vært sammen i noen år. Fryktelig dumt at hun ikke greide å være ærlig. Men du skal ha creds for at du ikke godtok det og kastet henne ut.
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Ikke så rart hun ikke er forelska lenger, hvem går rundt og er forelska i samme personen i flere år, forelskelsen går jo over etterhvert, men kjærlighten blir jo ikke borte for det. Men slik jeg forsto innlegget ditt gjorde hun det slutt før hun var med han andre karen, da har hun vel egentlig ikke vært utro, men skjønner at du føler deg dårlig behandlet siden hun gikk til en ny kar så fort.
Tanuki Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 uff, vondt a lese, skjonner at du kasta henne ut. klem til deg
bounce Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Ikke så rart hun ikke er forelska lenger, hvem går rundt og er forelska i samme personen i flere år, forelskelsen går jo over etterhvert, men kjærlighten blir jo ikke borte for det. Men slik jeg forsto innlegget ditt gjorde hun det slutt før hun var med han andre karen, da har hun vel egentlig ikke vært utro, men skjønner at du føler deg dårlig behandlet siden hun gikk til en ny kar så fort. Da har jeg ordlagt meg feil, og beklager dette. Hun var med en annen, FØR hun gjorde det slutt. Og, brukte det med mangel på forelskelse som en unnskyldning. FOrdi hun ikke klarte å fortelle at hun hadde vært utro.
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Da har jeg ordlagt meg feil, og beklager dette. Hun var med en annen, FØR hun gjorde det slutt. Og, brukte det med mangel på forelskelse som en unnskyldning. FOrdi hun ikke klarte å fortelle at hun hadde vært utro. okay. synes du gjorde det rette, det eneste du kan gjøre nå fremover er å gi henne en iskald skulder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå