Gå til innhold

Tok over en 2 år gammel katt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt til å sterilisere ho. Men så oppdaget vi at ho hadde store patter. Så jeg tenkte og lurte på om ho kunne være drektig. Så da lurer jeg på om katter kan få store pupper helt uten videre? Samboer mente det, men jeg mener det er kattunger.

Spurte eieren at ho hadde kommet hjem med en hannkatte på slep for 7-8 uker siden, men ho hadde ikke lagt på seg så ho gikk ut ifra at det ikke var kattunger der. De bildene jeg har sett så er ho veldig liten og tynn, og det er ho nå også. Hvis ho er 7-8 uker på vei, hvor lenge er det igjen og da kan jeg ikke sterilisere ho før kattungene er leveringsklare?

Anonymous poster hash: 1903e...6f8
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Ho kan være wannabe gravid viss du skjønner.

Når katten til naboen min var gravid, begynte den å frese når vi løfta ho opp.

AnonymBruker
Skrevet

Ta abort på katten din, vær så snill. Det er alt for mange kattunger her i Norge allerede. Jeg synes det er flott at du skal sterilisere henne da!

Anonymous poster hash: 8aad5...636
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring veterinær. De kan avgjøre hvor langt hun eventuelt er på vei og om hun kan kastreres samtidig som det tas abort.

Hvis hun får føde kattunger kan hun bli drektig igjen mens kattungene er små (de er ikke leveringsklare før de er 12 uker), så da må hun kastreres så snart kattungene er hovedsakelig over på fast føde, OG du må sørge for at alt avkommet blir kastrert også. Det kan bli dyrt! Så ring veterinær ASAP og få sjekket katten.

Anonymous poster hash: 36ee5...b79

Skrevet

For øvrig er innlegget og skrivemåten din prikk likt dette fra i mai... Du har da hatt evigheter med tid på deg til å bestille time hos veterinær siden da.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=834886#entry14407759

Anonymous poster hash: 36ee5...b79

Helt enig, dette må jo være den samme TS. Til TS: du burde dratt til veterinær i begynnelsen av mai :sjokkert:

Skrevet

Dessuten ville det nå antageligvis vært rimelig åpenbart på magestørrelse dersom hun faktisk er drektig. Og spesielt dersom hun er liten og tynn av vekst. Så vidt jeg husker er de drektige i ca 63-64 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Hva snakker dere om?

Hvis dere tror det er meg. Så tro om igjen. Jeg dro til dyrlegen idag og ho konstanterte at pus skal ha kattunger om 3-8 dager. Dyrlegen mente at det var forseint å ta abort. Siden hvordan ho oppførte seg osv.

Og jeg er veldig lei av at folk skal drive sånn her inne, dette er første innlegget mitt her inne og jeg bare spørr om råd. Jeg snakket med ei på et annet forum om akkurat samme, men ho hadde også en pus som var drektig, uten å legge påseg og den fødte 3 kattunger.

Anonymous poster hash: 1903e...6f8
Skrevet

Det er da helt tydelig at det var du som startet den andre tråden, hvorfor i all verden lyve om det. Lykke til med kattungene da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...