Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Jeg skal ha fest med mine venner i morgen og blir samlet hos meg. Har kjøpt inn: Kylling Salat Paprika rød og gul Sopp Asparges Tomater Mais Agurk Rødløk... Og skal blande dette inn i makaroni Som dressing blir det rømme og Hamburgerdressing (siden de fleste liker det best) * Hvit brød * Rød vin og litt hvit * Chips * Chillinøtter Noe jeg har glemt? Føler det er noe som mangler.... :klø:
Arkana Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Tenker du på ingredienser i salaten? Ost (f.eks. fetaost) er veldig godt i salat, gjerne også oliven og ananas, for å nevne noe. Eller er det tilbehør du mener? Hva med brus i tillegg til vin (eller sannsynligvis kjenner du dem så godt at du vet hva de drikker). Dip til chipsen er kanskje en god idé?
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #3 Skrevet 19. juni 2004 Har ei venninne som ikke tåler noen form for ost, så det dropper jeg. Ananas er notert Brus (GOD idè!) Dip Er det litt kjedlig med kyllingsalat tror du? Vi tar jo dressing på den, men skulle den ikke vert så "tørr"? Er det greit å bare ha brød til eller burde hvitløksbød vere et alternativ? Vi skal ut etterpå, og de fleste er single og på skjekkeren, kanskje ikke så lurt med "løkbrød"?
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #4 Skrevet 19. juni 2004 Kyllingsalat er kjempegodt, perfekt mat når man skal ut på byen. Kanskje lurt å ikke spise så mye tungt hvis man skal drikke og danse litt. Vanlig brød holder fint. Andre ingredienser du kan ha er: eggebåter, hermetiske artisjokkhjerter, soltørkede tomater, pinjekjerner, avocado, stekt bacon eller stekte aubergineskiver.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #5 Skrevet 19. juni 2004 her går det unna! Er du kokk? Eller bare flink på kjøkkenet? Egg skal jeg også ha! Takk for råd. Da tror jeg det holder.
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #6 Skrevet 19. juni 2004 Hehe, er ikke kokk, men veldig glad i å lage mat (og flink også tror jeg ). Håper det blir vellykket da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå