AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Kjærlighetssorg og den ene vil ut av forholdet. Hvordan går man videre nå? Flere som har bodd sammen til man finner leilighet/hus? Jeg er lei meg, han er sur. Vi krangler pga jeg ikke ønsker brudd. Har også barn sammen. Er så lei av å aldri være god nok. Hvordan få noen til å elske en? Anonymous poster hash: d7227...a56
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Prøv å gå overens så godt dere kan hvertfall. Ikke tvihold på han, da blir han nok bare surere. Hva var årsaken til bruddet og er det bare han som vil gå, eller? Anonymous poster hash: 01865...200 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Han vil gå, mener jeg er kjedelig og ikke gir noe. Jeg mener ikke det da, men er det ikke typisk menn å bli lei av dama etter mange år. Anonymous poster hash: d7227...a56
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Si det... Unngå hverandre, vær høflige, prøv å være mye ute av huset? Anonymous poster hash: 5e61b...0ac 1
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 jeg opplevde dette for en del år siden, klarte heldigvis å finne meg noe nytt veldig fort, og i den tiden jeg måtte bo der var jeg nesten ikke hjemme
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 1. Finn et sted å bo så fort som mulig. 2. Bruk minst mulig tid hjemme frem til nytt bosted er funnet. Jobb overtid, dra på treningssenteret hver dag, besøk gamle venniner, besøk familie, ta weekend tur, osv. Anonymous poster hash: 9cfaa...13c 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Begynn å date en ny fyr. Spør mannen din om han kan være hjemme med ungene en kveld, fordi du har planer. Når han spør hva du skal, så svarer du unnvikende at du "skal spise middag med et nytt bekjentskap". Hvis han krever å vite mer (sannsynligvis!) så sier du at du har blitt bedt ut på date, og at du regner med han ikke har noe imot det. Om du ikke i realiteten har en date, så allier deg med en venninne og ta et glass vin på byen med henne i stedet. Det viktigste er at mannen din ser konsekvensene av at du blir singel og fri. Min eksmann ville også separeres fordi han var lei, men gjett om han fikk sjokk da han hørte at jeg hadde hatt en het natt med en kollega bare to uker senere. Han trodde nok at det kun var han som skulle leve det glade singelliv, og at kjedelige meg ble sittende hjemme ensom og sørgende. Den gang ei Anonymous poster hash: 210c3...9bd 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Ble dere sammen igjen da? Vil liksom ikke ut på date, 20 år med samme mann så vet jeg ikke hvordan det gjøres. Det er dyrt å leie, vi har felles hus, det må nok selges da? Huff nei dette er bare tragisk!! Anonymous poster hash: d7227...a56
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Ble dere sammen igjen da? Vil liksom ikke ut på date, 20 år med samme mann så vet jeg ikke hvordan det gjøres. Det er dyrt å leie, vi har felles hus, det må nok selges da? Huff nei dette er bare tragisk!! Anonymous poster hash: d7227...a56 Nei, vi ble ikke sammen igjen. Han angret seg et stykke inn i separasjonen, men jeg ville ikke ha ham tilbake. Jeg tar ikke tilbake noen som dumper sin kone gjennom mange år og mor til sine barn fordi han søker spenning og synes det er kjedelig å være gift, det handler om selvrespekt. Han kan ikke la meg og ungene våre gå igjennom noe sånt, og så komme krypende tilbake. Det økonomiske løser seg alltid på sikt, og tro meg - man lærer å date igjen. Jeg har ny flott kjæreste nå, som synes jeg er alt annet enn kjedelig! Vi begynte å date to år etter skilsmissen At jeg hadde sex med min kollega to uker etter at eksen min tok ut separasjon, var egentlig ikke ment som hevn. Jeg er ikke spesielt hevngjerrig som type, og det var mest et resultat av at en god venninne dro meg med ut på en bar for å drikke vin og glemme sorgene litt, og så møtte jeg på kollegaen, vi var berusede og så tenkte jeg "faen heller.. jeg gjør akkurat det jeg føler for". Men når jeg så reaksjonen til eksen, som neppe hadde sett for seg at jeg kunne være så vill, må jeg innrømme at det føltes godt å avslutte ekteskapet med ham med stil og hodet hevet Anonymous poster hash: 210c3...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Dere eier huset dere bor i? Ettersom han vil ha et brudd synes jeg det er rimelig at han ordner det praktiske til dere får huset ut på markedet. Det er et mareritt å gå og tråkke oppå hverandre så han burde finne noen å krasje hos mens du får samlet deg. Du må selvsagt også finne et nytt sted å bo men han burde virkelig få rumpa i gir. Anonymous poster hash: 0d22b...93f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Du er ikke god nok, klassisk kvinne som er fastlåst av en mann som behandler deg som dritt. Du mener jo ikke det, fordi alt er din feil, sant? Klassisk. Dess mer han skyver deg unna, dess mer desperat blir du. Og som du skriver helt til slutt " Hvordan få noen til å elske en? " så oppsummerer du det hele jeg har skrevet. Anonymous poster hash: d9de7...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå