Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Teller dere med tiden fra dere begynner å ta farge i håret eller begynner dere å telle når dere har tatt alt i? Jeg har veldig tykt hår så bruker en stund å bli helt ferdig.!

Anonymous poster hash: 1a45e...43a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen???

Skrevet

Jeg tar tiden fra all fargen er i.

Skrevet

Begynner å farge håret.

AnonymBruker
Skrevet

farger det kaffebrunt så vil ikke ha det svart, men det har jo en tendens til å bli mye lysere når det tørker så jeg får prøve en mellom ting og kanskje bare føle med på fargen...

Gjest Eurodice
Skrevet

farger det kaffebrunt så vil ikke ha det svart, men det har jo en tendens til å bli mye lysere når det tørker så jeg får prøve en mellom ting og kanskje bare føle med på fargen...

Hvorfor går du ikke heller til frisør og farger håret?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går du ikke heller til frisør og farger håret?

er student = ergo fattig , i tillegg så har jeg egentlig alltid blitt fornøyd når jeg gjør det selv;) *bank i bordet* men nå går jeg å skyller ut!:P

Skrevet

Hei.

Jeg har også tykt, brunt hår. Hvis jeg farger det hjemme, så tar jeg tiden fra da jeg begynner å ta i fargen. :)

Skrevet

Ble du fornøyd, ts?

AnonymBruker
Skrevet

jaaa:D men tipper at jeg begynte å ta det i kvart på eller ti på 3 og jeg skyllet ut 3.25 så det sto nok i lenge nok for å si det sånn! Men skal vente å se når det blir tørt (må lufttørke pga krøllene) har en mørk kaffebrun farge på topp og lyse blonde/gylne tupper/hele nederste del av krøllene :)

AnonymBruker
Skrevet

kan forresten tipse om hårfarge merket Nutrigin som ikke tester på dyr, ikke stinker og ikke inneholder fæle stoffer;) kjøpte det på apotek 1 (men er ikke alle som har merket).

AnonymBruker
Skrevet

Kan du vise bildet?

Anonymous poster hash: 3e0c5...51c
Skrevet

Hvis du ikke vil ha det mørkt, så må du velge en lysere farge... ikke kortere virketid! Virketiden er det den er for en grunn. Og man tar tiden fra man er ferdig å smøre i. Det siste du smurte i må jo også få virke så lenge som det skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...