Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt inn Medela Swing brystpumpe og med den fulgte det med en calma flaske, jeg har lest litt om disse flaske og skal vist være helt fantastiske :P

Er de så bra som de skal ha det til? Ble litt skeptisk når jeg så det store hullet på toppen av tuten, men det er vell mindre hull lenger nede, så det ikke kommer ut så mye?

Noen som har erfaringer med disse?

Anonymous poster hash: dd6f2...3b2
Skrevet

De ser helt forferdelige ut, men den settes sammen slik at det ikke kommer væske med mindre barnet suger.

Babyen tok den greit, men var ikke favoritten.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte meg ikke på den. Holdt den på hodet og vannet som jeg testet med rant ut. Kanskje jeg gjorde noe feil. Holdt oss til Avent, men mange skryter av Mam sine.

Anonymous poster hash: ad68d...e2a

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært kjempefornøyd med disse. De var de eneste babyen tok (Avent f.eks var bare å glemme). Du kan holde dem opp ned osv uten at de lekker en dråpe så lenge den er skrudd sammen riktig.

Anonymous poster hash: 90b8b...363

Skrevet

Jeg har også vært veldig fornøyd med disse, og ikke hatt noe problem med at de lekker. Jenta vår tok den på første forsøk, så prøvde ikke noe annet før hun ble en del eldre.

Skrevet

Vi har også vært veldig fornøyd med disse. Vi brukte de mye da jeg måtte slutte å amme etter 3 mnd. De skal ikke lekke noe særlig nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...