Gjest Katerina Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Skulle virkelig ønske det var en mirakelkur mot kjærlighetssorg. Ble slutt mellom meg og typen for to uker siden..Vi hadde kun vært sammen i 9mnd, men føltes mye lenger. Trodde virkelig at han var mannen i mitt liv(Bør vel kanskje skyte inn her at jeg "bare" er 22 år). Forholdet begynte å gå nedover allerede i april, da han søkte seg bort til skoler i Bergen og tr.heim uten å nevne det for meg i det hele tatt før etter at søknadsfristen hadde gått ut. Siden det har det vel gått slag i slag, og vi har kranglet ganske så mye. Det som er er at hvis det først gikk bra, så gikk det kjempebra, men det er vel gjerne sånn. har følt at han var veldig unnvikende til tider, og så det til han at dersom han ville ut av forholdet, så måtte han bare si det..Men han svarte alltid at det ville han ikke. spurte han en dag om han så for seg at forholdet kom til å være langvarig og seriøst, til det svarte han at "forutsetningen i allefall ligger til rette for det" Så for to uker siden orket jeg ikke mer, og sa at det kanskje var like greit at vi endte forholdet. Spurte han om han ønsket å være i forholdet, noe han sa han ikke var sikker på. For meg var det forsåvidt svar nok. Dagen etterpå sa han at han ikke var sikker på noe som helst, og han følte at han hadde veldig behov for å bare være han, trengte å "finne seg selv igjen". Har prøvd å opprettholde kontakten med han ved å spørre om vi kan snakke litt sammen, om alt og ingenting, men han føler at han trenger litt mer tid på seg før han kan gjøre det. Det mest irriterende er at han først i dag har giddi å spørre meg om hvordan det går med meg. han vet at jeg angrer på at jeg gjorde det slutt, men er bombesikker på at han trenger å være alene. Han avskriver muligheten totalt for at vi noen gang kan bli sammen igjen, selv om han hadde følelser for meg da det ble slutt.. Så nå sitter jeg her da, alene.. Vet at det kan virke litt patetisk, men det er ikke bare bare å komme over sin første kjærlighet.. Forsøker å si til meg selv at det var til det beste for begge to, men savner han så veldig...
Panthera Skrevet 19. juni 2004 #4 Skrevet 19. juni 2004 Vet veldig godt hvordan du har det, kjærlighetssorg er vel noe av det vondeste som finnes. Det sies at tiden leger alle sår og at det ordner seg for snille jenter, la oss håpe det stemmer En til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå