AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Spørsmål til dere single jenter i 30 årene: Er en mann i 30 årene som nå har vært singel en liten stund. Før dette har jeg vært i fast forhold siden tidlig 20 årene, så singeltilværelsen/miljøet er ganske nytt og ukjent for meg. Har ved enkelte anledninger kommet i situasjoner med jenter jeg ikke kjenner der de ganske enkelt ønsker sex. Sikkert en drømmesituasjon for mange, men: Jeg er rett og slett ikke vant til, eller ønsker sex med kvinner som jeg ikke har noen form for positiv mellommenneskelig relasjon med. Ikke misforstå meg, jeg liker sex, jeg liker kvinner, men jeg ønsker rett og slett å bli litt kjent med de først. Synes dere kvinner jeg er helt "på jordet" med ei sånn holdning? Og hvor vanlig er det egentlig i singelmiljøet at man har sex uten å kjenne hverandre litt først? Er jeg dum som ikke forfølger og benytter meg av slike sjanser? Eller vil de fleste av dere gjerne og bli litt kjent og få en positiv relasjon før sex? Jeg bare lurer? Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3 3
Ingoo Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Jeg kunne nok ikke blitt sammen med noen som hadde slik holdning til sex, altså at de kunne hatt ONS med "hvem som helst" på den måten. Så nei, tror mange damer liker at du holder tilbake på ting. Det viser at du ikke bare er interessert i fitta deres. Hvis ikke du har opplevd det enda, har du bare møtt feil jenter
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Takk for svar! Jeg er aldri bare interessert i "fitta" til ei jente. Men lurer jo litt på om enkelte jenter nå har kommet dit hen at de bare er interessert i utstyret mitt? For jeg vil jo og gjerne bli oppfattet som et helt menneske, ikke bare en man kan bruke for å tilfredsstille seg selv med ei fuktig natt. Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3
Petra75 Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Takk for svar! Jeg er aldri bare interessert i "fitta" til ei jente. Men lurer jo litt på om enkelte jenter nå har kommet dit hen at de bare er interessert i utstyret mitt? For jeg vil jo og gjerne bli oppfattet som et helt menneske, ikke bare en man kan bruke for å tilfredsstille seg selv med ei fuktig natt. Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3 Enkelte jenter har kommet dit, enkelte jenter har vært der hele tiden, og enkelte jenter er ikke der. 2
lillbilly Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Spørsmål til dere single jenter i 30 årene: Er en mann i 30 årene som nå har vært singel en liten stund. Før dette har jeg vært i fast forhold siden tidlig 20 årene, så singeltilværelsen/miljøet er ganske nytt og ukjent for meg. Har ved enkelte anledninger kommet i situasjoner med jenter jeg ikke kjenner der de ganske enkelt ønsker sex. Sikkert en drømmesituasjon for mange, men: Jeg er rett og slett ikke vant til, eller ønsker sex med kvinner som jeg ikke har noen form for positiv mellommenneskelig relasjon med. Ikke misforstå meg, jeg liker sex, jeg liker kvinner, men jeg ønsker rett og slett å bli litt kjent med de først. Synes dere kvinner jeg er helt "på jordet" med ei sånn holdning? Og hvor vanlig er det egentlig i singelmiljøet at man har sex uten å kjenne hverandre litt først? Er jeg dum som ikke forfølger og benytter meg av slike sjanser? Eller vil de fleste av dere gjerne og bli litt kjent og få en positiv relasjon før sex? Jeg bare lurer? Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3 Syns ikke du er på jordet, og jeg tror mange jenter vil sette pris på at du sparer litt på godsakene. Kunne heller ikke tenke meg å gå på byen og plukke opp noe fremmed å dra med hjem for noen timer, og regner med at det er mange andre jenter også som ikke kunne tenke seg det.
Blondepiken Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Jeg syns ikke du er helt på jordet! Du er vel heller det jeg tror mange kvinner ser på som godt kjærestemateriale . Jeg er også forholdsvis nylig singel etter et mangeårig forhold og jeg må si at jeg i likhet med deg er litt sjokkert over hvor lett folk hopper til sengs med hverandre. Men for all del, folk som trives med dette må jo bare gjøre det. Hvem vet, kanskje det er vi litt mer "pripne" som går glipp av noe? Uansett - ikke noe i veien med din tankegang Endret 10. juni 2014 av Blondepiken
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Så flott at kvinner flest er sånn:-) Samtidig får jeg litt inntrykk fra enkelte langtidssingle jenter jeg kjenner at tid/livssituasjon som singel/miljø driver de litt fra skanse til skanse. At de primært ønsker sex i en relasjon, men oftere og oftere befinner seg i en situasjon med sex uten følelser. Stemmer dette? Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3
Gjest Absolutt Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Så flott at kvinner flest er sånn:-) Samtidig får jeg litt inntrykk fra enkelte langtidssingle jenter jeg kjenner at tid/livssituasjon som singel/miljø driver de litt fra skanse til skanse. At de primært ønsker sex i en relasjon, men oftere og oftere befinner seg i en situasjon med sex uten følelser. Stemmer dette? Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3 Kommer vel litt an på hva du legger i langtidssingle, men har et par venninner som har vært single i ca 2 år og hatt en del sex. Som mange andre kvinner, de ønsker ikke primært kun sexen, men ender allikevel ofte i situasjoner med sex uten følelser.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Spørsmål til dere single jenter i 30 årene: Er en mann i 30 årene som nå har vært singel en liten stund. Før dette har jeg vært i fast forhold siden tidlig 20 årene, så singeltilværelsen/miljøet er ganske nytt og ukjent for meg. Har ved enkelte anledninger kommet i situasjoner med jenter jeg ikke kjenner der de ganske enkelt ønsker sex. Sikkert en drømmesituasjon for mange, men: Jeg er rett og slett ikke vant til, eller ønsker sex med kvinner som jeg ikke har noen form for positiv mellommenneskelig relasjon med. Ikke misforstå meg, jeg liker sex, jeg liker kvinner, men jeg ønsker rett og slett å bli litt kjent med de først. Synes dere kvinner jeg er helt "på jordet" med ei sånn holdning? Og hvor vanlig er det egentlig i singelmiljøet at man har sex uten å kjenne hverandre litt først? Er jeg dum som ikke forfølger og benytter meg av slike sjanser? Eller vil de fleste av dere gjerne og bli litt kjent og få en positiv relasjon før sex? Jeg bare lurer? Hei - du høres ut som en voksen og flott mann. Fortsett slik! Om spørsmålet ditt så tror jeg kanskje forpliktelses- og følelsesløs sex er vanlige i enkelte miljøer (kanskje helst blant yngre og partyglade folk) men for det meste ikke. I min krets ser det ikke ut til å være utbredt (vi er høyt utdannede kvinner i tidlig 30årene) hverken nå eller da vi var yngre. Flere av oss er langtidssingle og avstår heller fra sex. Anonymous poster hash: 05499...e0c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Aaaah skulle ønske alle gutter var sånn!!! Jeg er jente og likedan, og klarer vel egentlig ikke finne meg en mann fordi jeg mister lysta på dem hvis jeg får inntrykk av at de har sex med hvasomhelst Anonymous poster hash: bec8d...064
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Så flott at kvinner flest er sånn:-) Samtidig får jeg litt inntrykk fra enkelte langtidssingle jenter jeg kjenner at tid/livssituasjon som singel/miljø driver de litt fra skanse til skanse. At de primært ønsker sex i en relasjon, men oftere og oftere befinner seg i en situasjon med sex uten følelser. Stemmer dette? Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3 Når man er singel på 10. året så trenger man faktisk nærhet og sex i tafsing i blandt. Det er menneskelig. Selv om jeg helst vil ha sex med følelser, så er liksom ikke det noe som skjer av seg selv da. Siden de aller fleste gutter/menn er ute etter sex uten følelser. Du er nok vant til å få sex og nærhet relativt ofte. Jeg har sex 4 ganger i året omtrent. Anonymous poster hash: 32712...619 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Når man er singel på 10. året så trenger man faktisk nærhet og sex i tafsing i blandt. Det er menneskelig. Selv om jeg helst vil ha sex med følelser, så er liksom ikke det noe som skjer av seg selv da. Siden de aller fleste gutter/menn er ute etter sex uten følelser. Du er nok vant til å få sex og nærhet relativt ofte. Jeg har sex 4 ganger i året omtrent. Anonymous poster hash: 32712...619 Jeg må legge til, det tok 2 år fra jeg ble singel til jeg begynte å virkelig kjenne at jeg trengte nærhet. og jeg har datet flere i denne 10 årsperioden, men det har ikke blitt noe mer ut av det. Anonymous poster hash: 32712...619
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Når man er singel på 10. året så trenger man faktisk nærhet og sex i tafsing i blandt. Det er menneskelig. Selv om jeg helst vil ha sex med følelser, så er liksom ikke det noe som skjer av seg selv da. Siden de aller fleste gutter/menn er ute etter sex uten følelser. Du er nok vant til å få sex og nærhet relativt ofte. Jeg har sex 4 ganger i året omtrent. Anonymous poster hash: 32712...619 Jeg har alltid vært singel og har bare hatt sex noen få ganger og da i en slags relasjon/følelser. Så det gjelder ikke alle det. Ja behovet er der, men klarer ikke gjøre det med hvemsomhelst. Anonymous poster hash: bec8d...064
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Takk for mange svar så langt:-) For meg er vel egentlig sex en naturlig "forlengelse" av nærhet med ei jeg bryr meg om. Og for å oppleve god nærhet trenger jeg tilstedeværelse av følelser. Jeg tror faktisk og de fleste andre menn har det sånn, selv om man kan få et litt annet inntrykk på byen en lørdagskveld. Er derfor litt betenkt og reservert (for min egen del) for å ha sex uten positiv relasjon/følelser, men skjønner jo godt dere som gjør det og. Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Ja det er helt vanlig å ha sex bare for å ha sex. Alle forskjellige typer kvinner gjør det, også høyt utdannede og flotte kvinner (som dere liker å benytte som eksempel for å vise at også de bra damene er sånn, eller ikke sånn). Etter å ha latt seg bruke for sex i mange år, har kvinner nå begynt å ta igjen. Fint for dem, tenker jeg. Møter du noen du ser på som kjæreste-emne så avventer du med sex og blir kjent, alle andre kan du kose deg med så mye du vil. Blir de sure på deg fordi du "bare" hadde sex med dem, så kan du fortelle dem sannheten. Da får de heller tenke litt over hvordan de oppfører seg og hva slags inntrykk de gir av seg selv. Anonymous poster hash: abfbb...3fc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Takk for mange svar så langt:-) For meg er vel egentlig sex en naturlig "forlengelse" av nærhet med ei jeg bryr meg om. Og for å oppleve god nærhet trenger jeg tilstedeværelse av følelser. Jeg tror faktisk og de fleste andre menn har det sånn, selv om man kan få et litt annet inntrykk på byen en lørdagskveld. Er derfor litt betenkt og reservert (for min egen del) for å ha sex uten positiv relasjon/følelser, men skjønner jo godt dere som gjør det og. Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3 Du skal ikke tro noe som helst om hva de fleste andre velger. Alle er forskjellige. Konsentrer deg om deg selv og ikke prøv å overbevise andre om at det du mener er det rette. Anonymous poster hash: abfbb...3fc
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 Takk for mange svar så langt:-) For meg er vel egentlig sex en naturlig "forlengelse" av nærhet med ei jeg bryr meg om. Og for å oppleve god nærhet trenger jeg tilstedeværelse av følelser. Jeg tror faktisk og de fleste andre menn har det sånn, selv om man kan få et litt annet inntrykk på byen en lørdagskveld. Er derfor litt betenkt og reservert (for min egen del) for å ha sex uten positiv relasjon/følelser, men skjønner jo godt dere som gjør det og.Anonymous poster hash: 7a0f2...ea3 Jeg tror de fleste har det sånn som deg. Sex er best i en relasjon. Ikke begeistret for tilfeldig sex, men har jo hatt det så klart.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 Hvor lenge har dere datet før du har merket at de forsøker å forføre deg da TS? To- tre ganger, seks ganger? Det jeg stiller spørsmål ved her er tangegangen din om at dersom de prøver å få deg til å ha sex med dem, så betyr det enten at de gjør dette med hvem som helst "tidlig" eller at de ikke ser på deg som en de kan få et seriøst forhold til. Det betyr det nemlig ikke.... Anonymous poster hash: ca957...aa9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 Hadde jeg bare møtt på en som deg TS!!! Du er digg! Anonymous poster hash: 3c03c...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå