YoyoMa Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg trykker hjerte på nesten alle jenter på Tinder for å se hva slags damer det er som liker meg. Har sett at noen av de samme jentene har kommet opp så de må ha trykt "X" på meg. Noen av disse jentene er faktisk ganske stygge så jeg skjønner ikke hvordan de kan ha trykt "X" på meg. Hva faen... 1
Mrs Smith Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Kanskje de er "synske" og kan sense personligheten din? 32
Gjest New_Girl Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Stakkars deg! Virkelig. Jeg syns oppriktig synd på deg. Må være helt forferdelig å ikke bli likt av schtøggingene. Trenger du en klem? 1
Gjest Jørild Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Så stygge jenter kan ikke ha dårlig smak i menn? 3
Dido Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Jeg trykker hjerte på nesten alle jenter på Tinder for å se hva slags damer det er som liker meg. Har sett at noen av de samme jentene har kommet opp så de må ha trykt "X" på meg. Noen av disse jentene er faktisk ganske stygge så jeg skjønner ikke hvordan de kan ha trykt "X" på meg. Hva faen... Det må være noe feil med tinder...... Synd at det bare skjer med deg da Reinstaller appen kanskje? 2
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Jeg trykker hjerte på nesten alle jenter på Tinder for å se hva slags damer det er som liker meg. Har sett at noen av de samme jentene har kommet opp så de må ha trykt "X" på meg. Noen av disse jentene er faktisk ganske stygge så jeg skjønner ikke hvordan de kan ha trykt "X" på meg. Hva faen... Du er ikke så attraktiv for pene kvinner som du tror. 2
Rapunzel_ Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Selv om du fordriver tiden med å like jenter på Tinder som du synes er stygge, så betyr ikke det at disse jentene gjør det samme med gutter de synes er stygge 13
Gjest Absolutt Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Jeg trykker hjerte på nesten alle jenter på Tinder for å se hva slags damer det er som liker meg. Har sett at noen av de samme jentene har kommet opp så de må ha trykt "X" på meg. Noen av disse jentene er faktisk ganske stygge så jeg skjønner ikke hvordan de kan ha trykt "X" på meg. Hva faen... Smak og preferanser er ulikt fra person til person. Og de aller fleste anser seg selv som mer attraktiv enn andre gjør, dermed fungerer ikke verden sånn at 'alle' du synes er mindre attraktive enn deg selv - automatisk synes du er attraktiv.
Worcy Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Jeg trykker hjerte på nesten alle jenter på Tinder for å se hva slags damer det er som liker meg. Har sett at noen av de samme jentene har kommet opp så de må ha trykt "X" på meg. Noen av disse jentene er faktisk ganske stygge så jeg skjønner ikke hvordan de kan ha trykt "X" på meg. Hva faen... Fordi ei jente er "stygg" betyr det ikke at hun liker deg kun fordi du er "kjekk" eller hva du er. Selvom jeg ikke ser bra ut, er det MANGE "kjekke" gutter jeg x'er på tinder.
Toxicwonderland Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Hahahahah. Kanskje de synes det samme om deg? 1
YoyoMa Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 10. juni 2014 Du er ikke så attraktiv for pene kvinner som du tror. Hva får deg til å tro det?
Gjest Evel Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Herregud så mange hatske kommentarer det er her....
YoyoMa Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #17 Skrevet 10. juni 2014 Hahahahah. Kanskje de synes det samme om deg? Har tenkt det samme. Jeg har aldri hatt problemer med å få vakre kvinner offline, men på Tinder ser det ut til å være et problem. Har bare fått 4 matcher på to dager, og to av matchene mine er uattraktive (smålubne og mindre pene ansiktstrekk). Det er fullt mulig at jeg ikke er så pen som jeg tror jeg er og at det er personligheten min som har gitt meg alle de vakre datene jeg har hatt opp gjennom årene,
Toxicwonderland Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 Har tenkt det samme. Jeg har aldri hatt problemer med å få vakre kvinner offline, men på Tinder ser det ut til å være et problem. Har bare fått 4 matcher på to dager, og to av matchene mine er uattraktive (smålubne og mindre pene ansiktstrekk). Det er fullt mulig at jeg ikke er så pen som jeg tror jeg er og at det er personligheten min som har gitt meg alle de vakre datene jeg har hatt opp gjennom årene, Det er færre som bruker Tinder nå også da, det kan jo være en grunn?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 Har tenkt det samme. Jeg har aldri hatt problemer med å få vakre kvinner offline, men på Tinder ser det ut til å være et problem. Har bare fått 4 matcher på to dager, og to av matchene mine er uattraktive (smålubne og mindre pene ansiktstrekk). Det er fullt mulig at jeg ikke er så pen som jeg tror jeg er og at det er personligheten min som har gitt meg alle de vakre datene jeg har hatt opp gjennom årene, Fikk du lang nese da du skrev dette? Anonymous poster hash: 6728c...ac7 3
YoyoMa Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #20 Skrevet 10. juni 2014 Det er færre som bruker Tinder nå også da, det kan jo være en grunn? Hmmm hmmm. Fullt mulig. Fikk du lang nese da du skrev dette? Anonymous poster hash: 6728c...ac7 Fikk lang og hard pikk. Blir kåt av å tenke på noen av damene jeg har vært med. Tror jeg må ta meg en runk... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå