AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 For mye brød? Varierer pålegget. To til frokost, to til lunsj med egg og to til kvelds. Middag varierer. Burde jeg spise noe annet enn brød? Eneste som gjør meg ordentlig mett. Regnet at hvert måltid blir ca 400 kcal. Anonymous poster hash: c7da6...afe
Gjest Nanne70 Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 For mye brød i forhold til hva? Hvis du blir mett av det, ikke behøver å gå ned i vekt og ikke har behov for variasjon, så er det vel ikke noe problem
Teriyaki Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Personlig synes jeg det blir litt mye ja. Srlv spiser jeg sjeldent mer enn to brødskiver i løpet av en dag. Men er jo ikkr sånn at det er skadelig. Forutsatt at pålegget er variert da. Blir du ikke lei?
Wiggins Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Så lenge brødet har over 50% grovt mel og pålegget er variert og sunt er dette absolutt ikke for mye. Seks brødskiver tilsvarer forøvrig frokosten min.
Apocalypse Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Spiste sånn selv før og vil tro det er helt normalt. Men jeg ville passet på at pålegget er proteinrikt (du skriver jo at det er med egg til lunsj, bra) til alle måltider
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Jeg spiser sikkert 8 brødskiver hver dag, og er tynn som en flis. Men nå spiser jeg brød som har 77 % grovhet, så da synes jeg ikke det er så ille. Anonymous poster hash: 72604...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå