Gå til innhold

Kjæresten møtte trolig eksen, etter han traff meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Når jeg møtte kjæresten var det nettopp blitt slutt med eksen hans slik jeg forstod det. Jeg husker han ikke var over henne når han møtte meg, men jeg var blind av forelskelse og brydde meg ikke særlig om det. Det var jo tross alt slutt, og jeg tenkte hun ville forsvinne mer og mer i hans tanker.

Nå har vi vært sammen i to år, og jeg fikk nettopp høre noe om at kjæresten min faktisk møtte eksen sin etter han hadde truffet meg, når vi hadde begynt å holdt på. Dette var et møte mellom dem, hvor han ´´kjempet´´ for å få henne tilbake.

Hva gjør jeg nå?

Føler meg helt kvalm av tanken på at han møtte hun og ville ha hun, når han holdt på med meg. Hadde jeg fått vite dette når det skjedde så hadde jeg selvsagt avsluttet det med han (vil ikke være nr. 2), men nå har vi jo vært sammen i to år og blitt seriøse sammen. Er ikke bare å gå i fra han nå?

Han nekter selvsagt på å ha truffet henne etter han traff meg. Men jeg tror faktisk de andre har rett.

Anonymous poster hash: 1d504...204
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Når jeg møtte kjæresten var det nettopp blitt slutt med eksen hans slik jeg forstod det. Jeg husker han ikke var over henne når han møtte meg, men jeg var blind av forelskelse og brydde meg ikke særlig om det. Det var jo tross alt slutt, og jeg tenkte hun ville forsvinne mer og mer i hans tanker.

Nå har vi vært sammen i to år, og jeg fikk nettopp høre noe om at kjæresten min faktisk møtte eksen sin etter han hadde truffet meg, når vi hadde begynt å holdt på. Dette var et møte mellom dem, hvor han ´´kjempet´´ for å få henne tilbake.

Hva gjør jeg nå?

Føler meg helt kvalm av tanken på at han møtte hun og ville ha hun, når han holdt på med meg. Hadde jeg fått vite dette når det skjedde så hadde jeg selvsagt avsluttet det med han (vil ikke være nr. 2), men nå har vi jo vært sammen i to år og blitt seriøse sammen. Er ikke bare å gå i fra han nå?

Han nekter selvsagt på å ha truffet henne etter han traff meg. Men jeg tror faktisk de andre har rett.

Se det jeg har uthevet. Du visste han ikke var over eksen da dere ble sammen, men du brydde deg ikke omdet. Du var nummer 2 helt fra starten av, men du brydde deg ikke. Er han over eksen nå? I så fall bør du slå deg til ro med at du NÅ er nummer 1. Hvis du ikke kan slå deg til ro med det, så får du pakke sammen og dra.

Han kan ikke endre på det som har skjedd i en periode hvor du ikke brydde deg, og da er det faktisk opp til deg om du kan leve med det etter du selv endret oppfatning om saken.

• Liker 6
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Om du stoler mer på andre, ikke tror på kjæresten din eller at han lyver til deg er det ikke et godt forhold dere har. Om han ikke vil fortelle noe blir det jo bare antakelser fra din side som igjen kan gjøre en fjær om til ti høns. Kanskje han trengte det møtet med henne for å virkelig bli ferdig med det forholdet og komme seg videre? Kanskje det var hun som ville møte han og han avviste henne? Kanskje de aldri møttes likevel? Blir bare dumt å spekulere over ting som skjedde for 2 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Se det jeg har uthevet. Du visste han ikke var over eksen da dere ble sammen, men du brydde deg ikke omdet. Du var nummer 2 helt fra starten av, men du brydde deg ikke. Er han over eksen nå? I så fall bør du slå deg til ro med at du NÅ er nummer 1. Hvis du ikke kan slå deg til ro med det, så får du pakke sammen og dra.

Han kan ikke endre på det som har skjedd i en periode hvor du ikke brydde deg, og da er det faktisk opp til deg om du kan leve med det etter du selv endret oppfatning om saken.

Enig! det er dine konsekvenser pga ditt valg

Anonymous poster hash: b8caf...5a3

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

:)

Endret av Lady.In.Heels
Gjest Gjest
Skrevet

Enig her.

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud! Er dere virkelig så tette?

Det er mange som går inn i nytt forhold relativt kjapt etter ett brud, selv om man ikke har fordøyet eksen skikkelig. Det betyr da overhodet ikke at den nye flammen er nr. 2? Man kan faktisk finne noen man synes er bedre.

Skrevet

Meget fornuftig skrevet!

Hadde jeg kunnet skulle jeg trykket på + knappen mange ganger

Skrevet

This!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...