AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hei! Jeg skal i sommer mellomlande i Oslo og har en ''hel'' dag på meg i oslo før flyet flyr videre. Jeg har veldig lyst å tilbringe dagen på Tusenfryd men vet ikke hvordan det er å komme seg fra Gardemoen? Noen som vet noe konkret hvordan man kommer seg dit og hvor lang tid det ca tar da? Anonymous poster hash: eaabd...9b9
Kjetil E Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Hei! Jeg skal i sommer mellomlande i Oslo og har en ''hel'' dag på meg i oslo før flyet flyr videre. Jeg har veldig lyst å tilbringe dagen på Tusenfryd men vet ikke hvordan det er å komme seg fra Gardemoen? Noen som vet noe konkret hvordan man kommer seg dit og hvor lang tid det ca tar da? Anonymous poster hash: eaabd...9b9 Det enkleste er å ta Flybussen (Ikke Flybussexpressen) til Oslo Bussterminal På gateplan (gata mellom Bussterminalen og Oslo S/Postgirobygget) har buss 541 mot Drøbak stopp 4 ganger i timen. Denne stopper ved Tusenfryd. Vær obs på å beregne ekstra god tid fra Tusenfryd tilbake, da du kan risikere å ikke komme med de første bussene. Særlig hvis det er fint vær kan det være mange som skal ta bussen. Og du risikerer og måtte stå over et par. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Det enkleste er å ta Flybussen (Ikke Flybussexpressen) til Oslo Bussterminal På gateplan (gata mellom Bussterminalen og Oslo S/Postgirobygget) har buss 541 mot Drøbak stopp 4 ganger i timen. Denne stopper ved Tusenfryd. Vær obs på å beregne ekstra god tid fra Tusenfryd tilbake, da du kan risikere å ikke komme med de første bussene. Særlig hvis det er fint vær kan det være mange som skal ta bussen. Og du risikerer og måtte stå over et par. Tusen takk for svar! hvor lang tid tar det ca ? vil det kanskje være mulig å heller ta taxi da? Anonymous poster hash: eaabd...9b9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Tar vel ca. 20-30 min med buss? Anonymous poster hash: ab72f...7fd
lina94 Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Tar vel ca. 20-30 min med buss? Anonymous poster hash: ab72f...7fd Så det vil ikke være veldig dyrt å ta taxi da?
Euphemia Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 20-30 minutter med flytoget fra Gardermoen til byen + 20-30 min med bussen til Tusenfryd derfra.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Så det vil ikke være veldig dyrt å ta taxi da? Høres veldig dyrt ut å ta taxi. Anonymous poster hash: efbe8...83d
Rosa Sitron Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Taxi kan du glemme. Det blir dyrt, men jeg ville tatt nsb toget, sørg for å si at du skal ha billett helt til sone s2. Få den stemplet, da gjelder den også på 541 Drøbak/Tusenfryd. Taxi blir som du han se her nesten 1000 kr. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 20-30 minutter med flytoget fra Gardermoen til byen + 20-30 min med bussen til Tusenfryd derfra. Takk for svar! Anonymous poster hash: eaabd...9b9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Taxi kan du glemme. Det blir dyrt, men jeg ville tatt nsb toget, sørg for å si at du skal ha billett helt til sone s2. Få den stemplet, da gjelder den også på 541 Drøbak/Tusenfryd. Taxi blir som du han se her nesten 1000 kr. Oia, ja jeg er ikke kjent i områdene der nede, tenker bare på å spare tid. men skal vel klare å finne ut før jeg drar. Takk for hjelp:-) Anonymous poster hash: eaabd...9b9
Kontormus Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Raskeste måte å komme seg fra Gardermoen til Oslo S er å ta flytoget. Gå derfra til Bussterminalen (gå gjennom hele Oslo S og ut der hvor brua går over til bussterminalen, står skilt). Snakk med sjåføren av bussen om hvor langt tid retur til Oslo kan ta.
Kjetil E Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Tusen takk for svar! hvor lang tid tar det ca ? vil det kanskje være mulig å heller ta taxi da? Anonymous poster hash: eaabd...9b9 Bare hyggelig, se de andre annbefale tog, i og med bussen til Tusenfryd går fra gateterminalen er nok det det greieste ja. Skal du ta taxi koster det rundt 500kr mellom Oslo S og Tusenryd. Og vel 1200kr mellom Gardermoen og Tusenfryd.
lina94 Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Bare hyggelig, se de andre annbefale tog, i og med bussen til Tusenfryd går fra gateterminalen er nok det det greieste ja. Skal du ta taxi koster det rundt 500kr mellom Oslo S og Tusenryd. Og vel 1200kr mellom Gardermoen og Tusenfryd. Jaokei, skal se på alenternativene :-) takk for hjelp igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå