AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Sammen med jobben. Har tidligere sagt at han ikke ville være med for "det er bare festing og mange single" Han er ellers lite ute å fester, og de gangene han/vi er ute drikker han ganske mye. Stopper ikke opp, men heller innpå med shots og øl helt til det er på tide å gå/sjangle hjem. Uff, kjenner at jeg har vondt i magen av dette opplegget. Samtidig kan jeg jo heller ikke nekte ham eller bli sur. Synspunkt? Anonymous poster hash: 7caac...57f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Største grunn til at menn drar til Amsterdam, er at man kan røyke billig hasj lovlig.. Anonymous poster hash: 9d2ee...6a5 9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Red Light District...? Anonymous poster hash: 51f97...9b5 11
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Åh kjenner den følelsen! Typen min skulle det samme og jeg gruet meg sykt. Når han kom hjem fortalte han at han ble sugd av en hore i Red Light District. Jeg gjorde det selvfølgelig slutt. Er ikke meningen å gjøre deg urolig, men "jentene" i RLD er veldig pågående på fulle og høye menn. Anonymous poster hash: 33bdf...3e1 11
Commander Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Største grunn til at menn drar til Amsterdam, er at man kan røyke billig hasj lovlig..Anonymous poster hash: 9d2ee...6a5 Menn?! I min omgangskrets er det flest kvinner som på død og liv skal til nettopp Amsterdam. For folk flest er Amsterdam kjent fof nettopp horer og hasj. Så hvis man reiser dit alene som mann må man regne med at folk antar ting. Så gutteturer går gjerne andre plasser. For å roe nervene til TS og hennes medsøstre. Kvinner derimot kan reise ditt og "komme unna med" titte på arkitekturen og besøke Anne Frank museet. 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Asså...Horer? Det står gamle,avdankede damer og stripper i Red Light District. Det er ikke fint. Flotte byen Anonymous poster hash: 986b9...8ad
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Du sa det selv, du kan ikke nekte han og ikke bli sur, så ikke tenk mer på det. Dette handler om å stole på hverandre og gi hverandre frihet, også til å ha det moro på egenhånd. Gled deg til å høre om turen når han kommer hjem. Kanskje gir det inspirasjon til senere felles ferieturer. Anonymous poster hash: acfac...185 9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Menn?! I min omgangskrets er det flest kvinner som på død og liv skal til nettopp Amsterdam. Samme her. Kjenner kun kvinner som på død og liv skal til Amster for å røyke lovlig o.l.Anonymous poster hash: bc19a...1f3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 De skal overnatte i Haag, kaller det badeby, men jeg ser jo at det er samme opplegget som i Amsterdam. Står på nettet at det til og med er flere "red light distrikt" i Haag, og ellers 40-50 minutter unna Amsterdam med trikk. Kjenner at jeg ikke syns dette er greit, det er vondt og vet at jeg kommer til å tenke mye og sove dårlig. Kommer også til å tenke på om han har gjort noe han angrer på, kanskje med ei hore med Aids eller andre sykdommer. Han er kåt som en jævel, får aldri nok. Har aldri vært utro, men nå... Anonymous poster hash: 78e3e...6ef 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Jeg hadde nok vært like urolig som deg. Men hva skal man gjøre? Man kan da ikke nekte dem heller? Det er ikke til å stikke under en stol at mange menn er utro når de får sjangsen og vet de ikke blir fersket. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Det første jeg tenker er at du bør snakke med ham om dine bekymringer rundt dette. Det andre jeg tenker er at du ikke eier respekt for ham. Hvem kaller mannen sin for "kåt jævel"? Anonymous poster hash: acfac...185 10
Druid Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 De skal overnatte i Haag, kaller det badeby, men jeg ser jo at det er samme opplegget som i Amsterdam. Står på nettet at det til og med er flere "red light distrikt" i Haag, og ellers 40-50 minutter unna Amsterdam med trikk. Kjenner at jeg ikke syns dette er greit, det er vondt og vet at jeg kommer til å tenke mye og sove dårlig. Kommer også til å tenke på om han har gjort noe han angrer på, kanskje med ei hore med Aids eller andre sykdommer. Han er kåt som en jævel, får aldri nok. Har aldri vært utro, men nå... Anonymous poster hash: 78e3e...6ef Bare gjør det slutt. Han fortjener en partner som stoler på han, og du vil alltid fantasere om at han egentlig er utro og gjør ting du ikke liker. Sorry, du trenger en annen type mann. 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 kåt som en jævel. Vet det var slarvete uttrykt, men du vet kanskje hva jeg mener.. Han er alltid er klar, har alltid lyst. Anonymous poster hash: 78e3e...6ef 1
Ava Mae Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Stoler du noen gang på han når han går ut eller er det bare ordet Amsterdam som får deg til å trippe? Hvis typen din kunne funnet på å være utro mot deg så er det like stor sannsynlighet for at det skjer borte på den lokale puben som i Amsterdam. Og om du er typen som engster deg grønn hver gang typen din skal ta seg en pils eller to så er sannsynligheten større for at det faktisk skjer. Ingen liker å leve i forhold der de ikke blir trodd og stolt på uansett og spesielt når man aldri har gjort noe for å bli vist mistilliten. At han er en kåt jævel har vel lite å si så lenge han er kåt på deg og ikke alle andre. 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Hadde vært noe skeptisk om han hadde komt å sagt han skulle til Amsterdam ja. Men for min del bunner det i at jeg ikke liker tanken på at min mann ska gå i red light district å se på damer. Har selv vært i Amsterdam med annen kjæreste, og ja vi var i red light district, men føler det er noe annet om jeg er tilstedet. Er ikke det at jeg er redd han skulle evnt vært utro. Men om han på død og liv skulle reist, måtte jeg vell bare taklet det Men jeg hadde fortalt han hva jeg tenker. an jo også med dette få en mulighet til å roe ned nervene dine!: ) Anonymous poster hash: e4ec2...4e8
cathrine.94 Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Hvis han skal på tur med jobben, så vil han vel ikke være utro? For det første:hva vil kollegaene hans tenke om det? For det andre: kollegaene kan jo faktisk forteller det videre. Det er vel ikke på jobbtur man drar den helt ut? Jeg kjenner til følelsen, men prøv å tenk at han er ute med jobben, du vet jo sikkert hvordan de han jobber med er?
sunflower Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 Om du virkelig ikke stoler på han, så snakk med han om det. Personlig synes jeg du er litt hysterisk 2
Alice123 Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Hvis han skal på tur med jobben, så vil han vel ikke være utro? For det første:hva vil kollegaene hans tenke om det? For det andre: kollegaene kan jo faktisk forteller det videre. Det er vel ikke på jobbtur man drar den helt ut? Jeg kjenner til følelsen, men prøv å tenk at han er ute med jobben, du vet jo sikkert hvordan de han jobber med er? Jobbtur er vel ingen hindring. Jeg vet om et tyvetalls mennesker som har vært utro på jobbturer, og har vært vitne til det mange ganger. Endret 10. juni 2014 av Alice123 5
Commander Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 Sammen med jobben. Har tidligere sagt at han ikke ville være med for "det er bare festing og mange single" Han er ellers lite ute å fester, og de gangene han/vi er ute drikker han ganske mye. Stopper ikke opp, men heller innpå med shots og øl helt til det er på tide å gå/sjangle hjem. Uff, kjenner at jeg har vondt i magen av dette opplegget. Samtidig kan jeg jo heller ikke nekte ham eller bli sur. Synspunkt? Anonymous poster hash: 7caac...57f Du får reise med jentene på shoppingtur til Ibiza eller Ayia Napa da veit. Så kan dere sitte å tvile på hverandre. De fleste er faktisk trofaste. I det forholdet de er i nå :-) 4
tussi84 Skrevet 10. juni 2014 #20 Skrevet 10. juni 2014 Virker ikke som du stoler på kjæresten din ts. Selv om han drar med mange single og drikker seg full betyr ikke det at han kommer til å være utro. Selv på red light district der horene er så kan han fint styre unna om han ikke vil. Kjæresten min og to single kompiser av han skal også snart reise til amsterdam og for noen av dem er planen å gå en tur på rld. Kjæresten min vil egentlig ikke dit men jeg har sagt at han får gjøre som han vil selv. Jeg stoler 100 prosent på han fram til det motsatte er bevist. Og det burde du også gjøre med typen din. La han få kose seg. Som noen nevner her. Han trenger ikke dra langt avgårde for å være utro om han først vil være det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå