AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Holder på med en fyr, og forrige tirsdag avtalte vi å ringes i går (mandag) og avtale å møtes i dag hjemme hos meg. Jeg kom nettopp hjem fra en ferie, så jeg ringte han i går ettermiddag, og han svarte ikke, antok at han var på jobb eller var opptatt. Han ringte aldri opp igjen så jeg sendte han en melding i går kveld, og skrev noe sånt som "jeg er tilbake i byen, si fra hvis du fortsatt vil finne på noe?". Og han har fortsatt ikke svart... Blir så forvirret, vi har hatt en fin greie i nesten 3 mnd., flørtet og vært sammen mye. Har ikke hatt sex enda. Alt virket fint før jeg dro på ferie... Hva kan ha endret seg på ei uke, liksom? Bør jeg ringe han på ny? Virker det desperat? Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Holder på med en fyr, og forrige tirsdag avtalte vi å ringes i går (mandag) og avtale å møtes i dag hjemme hos meg. Jeg kom nettopp hjem fra en ferie, så jeg ringte han i går ettermiddag, og han svarte ikke, antok at han var på jobb eller var opptatt. Han ringte aldri opp igjen så jeg sendte han en melding i går kveld, og skrev noe sånt som "jeg er tilbake i byen, si fra hvis du fortsatt vil finne på noe?". Og han har fortsatt ikke svart... Blir så forvirret, vi har hatt en fin greie i nesten 3 mnd., flørtet og vært sammen mye. Har ikke hatt sex enda. Alt virket fint før jeg dro på ferie... Hva kan ha endret seg på ei uke, liksom? Bør jeg ringe han på ny? Virker det desperat?Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5 ballen er på hans banehalvdel. Vent til han tar kontakt. Gjør han ikke det er han ikke verdt din tid. 12
Sophie-Ann Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Nei...la vær. Ikke fremstå som desperat... 3
Apehjerne Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Ballen er på hans side. Mye kan faktisk endre seg på en uke på et så tidlig stadie 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Når man ringer å ikke får svar, så venter man for å se om han ringer opp. Å sende en sms når han ikke har ringt opp er desperat. Er han hypp vil han uansett ta kontakt. Tar han ikke kontakt, er han ikke verdt å bruke mer tid på. Skulle det ha skjedd noe (jada for jeg vet dere jenter lager scenarioer i hue om at han sikkert er på sykehus, besøker mormoren uten dektning osv) tar han kontakt senere. Anonymous poster hash: c309d...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 TS her. takk for svar. Jeg vet at dette er tidenes mest oppbrukte spm på forumet, så jeg setter pris på alle svar. Det bare likner ikke ham å ignorere meg, han har tidligere avlyst en avtale med meg, men var da helt ærlig på det god tid i forveien.. Skjønner liksom ikke hva som kan ha endret seg ila. seks dager? Skal ikke ringe eller sende melding igjen... Men synes det er trist og leit og skikkelig lumpent gjort dersom han ikke er mann nok til å bare sende ei melding og si at det ikke passer likevel.. jaja... Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5 1
Ferny Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 TS her. takk for svar. Jeg vet at dette er tidenes mest oppbrukte spm på forumet, så jeg setter pris på alle svar. Det bare likner ikke ham å ignorere meg, han har tidligere avlyst en avtale med meg, men var da helt ærlig på det god tid i forveien.. Skjønner liksom ikke hva som kan ha endret seg ila. seks dager? Skal ikke ringe eller sende melding igjen... Men synes det er trist og leit og skikkelig lumpent gjort dersom han ikke er mann nok til å bare sende ei melding og si at det ikke passer likevel.. jaja... Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5 Det er nå en ting, og det klarer de å gi beskjed om. Verre å si til noen at man ikke er så gira mer... sånne ting folk pleier å unngå. 2
Gjest ashanti Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 (jada for jeg vet dere jenter lager scenarioer i hue om at han sikkert er på sykehus, besøker mormoren uten dektning osv) Anonymous poster hash: c309d...fb7 Skjønner liksom ikke hva som kan ha endret seg ila. seks dager? Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5 Mye kan ha endret seg på seks dager. Jeg har opplevd at ting har endret seg på én dag En fyr jeg datet møtte det han innså var drømmedama dagen etter han var på tredje date med meg, man kan ikke alltid styre sånt.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Men synes det er trist og leit og skikkelig lumpent gjort dersom han ikke er mann nok til å bare sende ei melding og si at det ikke passer likevel.. jaja... Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5 Snu på det heller og vær glad for at du fikk se hvordan han egentlig! Så du kan finne deg noe bedre. En mann som oppfører seg slik er jo ikke en mann du vil anbefale til venninnene dine heller? Jeg har lest at det tar mellom 4-6 måneder før man virkelig ser hvordan en person er. Nå fikk du se det. Bortkastet tid å være lei deg over en som ikke var som du trudde! Anonymous poster hash: c309d...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Hei igjen, takk for svar. Brukte hele dagen i går på å gråte over denne fyren, men så tenker jeg- hvis jeg hadde behandlet han på samme måte, ville han nok ikke grått over meg. Men man blir ofte slik at man husker og idealiserer de gode tingene ved et menneske, og glemmer at de egentlig var drittsekker. Det hører forsåvidt med til historien at han har en samboer og en sønn.... Ville ikke si det tidligere, for å unngå dømmende svar. Men uansett, det spiller jo ingen rolle nå. Kanskje han plutselig fikk en samvittighet. Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5
Gjest BettyBoop Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Mye kan ha endret seg på seks dager. Jeg har opplevd at ting har endret seg på én dag En fyr jeg datet møtte det han innså var drømmedama dagen etter han var på tredje date med meg, man kan ikke alltid styre sånt. uansett så avslutter man en relasjon på orntlig måte. Soesielt etter noen mnd.
Ferny Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 uansett så avslutter man en relasjon på orntlig måte. Soesielt etter noen mnd. De har flørtet i noen måneder - ikke hatt sex engang. Fyren har et barn og en samboer. Det er ikke akkurat så veldig mye å avslutte da. Tipper han føler null forpliktelse whatsoever overfor trådstarter, og det er jo ikke så veldig rart - med tanke på omstendighetene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 De har flørtet i noen måneder - ikke hatt sex engang. Fyren har et barn og en samboer. Det er ikke akkurat så veldig mye å avslutte da. Tipper han føler null forpliktelse whatsoever overfor trådstarter, og det er jo ikke så veldig rart - med tanke på omstendighetene. Men menn er rare sånn, med å ikke svare på sms. Jeg (og de fleste kvinner) pleier alltid å svare noen, om de ikke virker helt sprø eller slem. Om jeg ikke vil si sannheten, så pakker jeg det inn pent. Da viser jeg respekt for vedkommende, og får en verdig avslutning på det. Hvis jeg skulle bare ignorert ville jeg gått med dårlig samvittighet og følt meg som et usselt menneske. Anonymous poster hash: bb89e...6e1
Gjest BettyBoop Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 (endret) De har flørtet i noen måneder - ikke hatt sex engang. Fyren har et barn og en samboer. Det er ikke akkurat så veldig mye å avslutte da. Tipper han føler null forpliktelse whatsoever overfor trådstarter, og det er jo ikke så veldig rart - med tanke på omstendighetene.man må ha hatt sex flr man sender en mld og sier beklager, men jeg tror ikke vi bør treffes mer? Herregud da. Er det så vanskelig med høflighet? Man trenger ikke skylde noen noe hele tiden for å behandle folk med normal respekt. Endret 11. juni 2014 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 man må ha hatt sex flr man sender en mld og sier beklager, men jeg tror ikke vi bør treffes mer? Herregud da. Er det så vanskelig med høflighet? Man trenger ikke skylde noen noe hele tiden for å behandle folk med normal respekt. Nettopp. Jeg lurer på om det er mangelfull empati som gjør at en del menn ikke svarer når de ikke ønsker et forhold lenger. At de ikke kjenner empati med noen som de ikke trenger noe mer fra. Kanskje en rest fra neandertalerhjernen. Jeg skulle ønske man kunne vite mer eksakt på forhånd hvem som har de mer velutviklede hjernene. Anonymous poster hash: bb89e...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Hei igjen, takk for svar. Brukte hele dagen i går på å gråte over denne fyren, men så tenker jeg- hvis jeg hadde behandlet han på samme måte, ville han nok ikke grått over meg. Men man blir ofte slik at man husker og idealiserer de gode tingene ved et menneske, og glemmer at de egentlig var drittsekker. Det hører forsåvidt med til historien at han har en samboer og en sønn.... Ville ikke si det tidligere, for å unngå dømmende svar. Men uansett, det spiller jo ingen rolle nå. Kanskje han plutselig fikk en samvittighet. Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5 Æsj for en dritt!! Dere fortjener hverandre. og når dere har fått et barn sammen så gjør han garantert det samme mot deg. Håper han ringer deg. Anonymous poster hash: d24d9...772 1
Ferny Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 man må ha hatt sex flr man sender en mld og sier beklager, men jeg tror ikke vi bør treffes mer? Herregud da. Er det så vanskelig med høflighet? Man trenger ikke skylde noen noe hele tiden for å behandle folk med normal respekt. Jeg sa - "med tanke på omstendighetene". Han har samboer og barn, men velger å være utro. Og trådstarter forventer normalt respekt fra fyren? Det kommer ikke til å skje. Han er i stand til langt verre ting enn å ignorere noen over sms. Faktisk synes jeg det er flott at han ser hvor liten verdi hun har for han, og velger å kutte henne ut. At han ikke gidder å svare, det synes jeg faktisk kommer i andre rekker her. Fyren har tatt til fornuften. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Når man ringer å ikke får svar, så venter man for å se om han ringer opp. Å sende en sms når han ikke har ringt opp er desperat. Er han hypp vil han uansett ta kontakt. Tar han ikke kontakt, er han ikke verdt å bruke mer tid på. Skulle det ha skjedd noe (jada for jeg vet dere jenter lager scenarioer i hue om at han sikkert er på sykehus, besøker mormoren uten dektning osv) tar han kontakt senere. Anonymous poster hash: c309d...fb7 What? Er man desperat hvis man sender en sms om hva det var man ringte for etterpå? Jeg har alltid gjort det jeg. Da kan de velge mellom å ringe, sende sms eller la være. Etter det tar jeg ikke kontakt igjen før jeg får svar da.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 TS her igjen. Jeg er enig i at både han og jeg har gjort mange dårlige valg, og at han antakelig bare har kommet til fornuften. Jeg mener ikke at han skylder meg noe som helst, men at det er en ålreit greie å være ærlig med folk om hva man føler og tenker. Jeg hadde hvertfall aldri bare ignorert noen, etter at vi har blitt såpass godt kjent. Skjønner ikke helt hvordan han kan gjøre det. Men han er tydeligvis en person som ikke har problemer med å hverken lyve, føre folk bak lyset eller opptre empatiløst. Skammer meg fordi det er en fucket situasjon, men også fordi jeg har åpnet meg så mye for ham, fortalt ham ting jeg aldri har fortalt andre og i det hele tatt blitt ganske forelsket. Nå føler jeg meg bare lurt. Anonymous poster hash: 0ccbf...bb5
Gjest BettyBoop Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Jeg sa - "med tanke på omstendighetene". Han har samboer og barn, men velger å være utro. Og trådstarter forventer normalt respekt fra fyren? Det kommer ikke til å skje. Han er i stand til langt verre ting enn å ignorere noen over sms. Faktisk synes jeg det er flott at han ser hvor liten verdi hun har for han, og velger å kutte henne ut. At han ikke gidder å svare, det synes jeg faktisk kommer i andre rekker her. Fyren har tatt til fornuften.driter i omstendighetene. Har han pult ts må han da klare å sende en mld og. Dessuten er det han som er verdiløs. Ikke ts Endret 12. juni 2014 av BettyBoop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå