Gå til innhold

Hvilken mobil og abonnement?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har mobilen min sluttet å fungere, og jeg må kjøpe ny.

Noen som har tips til hvilken?

Har lyst på iPhone, men det blir jo fryktelig dyrt med 5S... Samsung-telefonene syns jeg er litt store, liker bedre størrelsen til iPhone. Men man blir vel vant til det.

Og hvilken abonnement bør jeg ha? Nå har jeg djuice nonstop M til 199,- i måneden, men bindingstiden har løpt ut.

Jeg bor i Oslo, og det hadde vært en fordel å kunne dratt i en butikk og kjøpt den i dag, men hvis det finnes pålitelige internettsider der det er billigere kan dere gjerne foreslå det!

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: f0d8b...945
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler alle abonnoment er nokså like nå tildags. Jeg selv har Tele2, men det var pga jeg fikk billig telefon med dette abonnomentet.

Sonye Xperia Z1 compact er jo en grei størrelse med tanke på at du liker størrelsen til Iphone. Hadde selv Sony Z1 compact, men det skal sies at jeg bytta den ut etter få måneder pga jeg liker Iphone bedre så kjøpe Iphone 5s og er fornøyd! ::)

Anonymous poster hash: 3a962...01f
Skrevet

Spaceworld har kampanje på iPhone 5s.

Nøyer du deg med en 4s får du vel dem for en krone de fleste steder.

AnonymBruker
Skrevet

Chess (huff husker ikke hva mit abonnement heter men betaler 99 kr i mnd ved normalt og litt ekstra bruk). Og selvfølgelig Samsung!! Iphone er oppskrytt.

Anonymous poster hash: c4794...6a2

Skrevet

Jeg ville tatt iphone 5s. Har hatt både alle iphonene og de fleste samsungene, men for meg er iphone helt krystallklart best. Jeg har et eller annet telenorabonnement som koster 199 eller 99 i mnd. Vet ikke om det selges med ny telefon da jeg fikk det etter bindingstiden gikk ut på min forrige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...