Ragg Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Må man farge vippene før man får vippeextention? Jeg har lyse vipper
Lisa-Marie Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Ikke i følge henne jeg gikk til. Når man går til de som virkelig kan det så skal det settes på så tett og pent at de lyse vippene ikke synes.
Lisa-Marie Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 I tillegg så er limet svart så det dekket også en del.
Ragg Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2014 Ok takk for svar Holdt dine lenge? Skal reise vekk 14 dager og skal få på vippene 5 dager før vi drar, tror du de holder? Det skal gjøres hos beauty London i Bergen, har googlet de og kom frem til at de er flinke på vipper.
Lisa-Marie Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Holdt i to uker og da var jeg super forsiktig med de. Men det spørs hvor lang tid det er mellom at vippene vokser ut og faller av, det varierer fra person til person. Mine skiftes ut ofte men en kollega av meg kunne gå i 6 uker med extension før hun fylte på, så hennes vokser sakte. Endret 10. juni 2014 av Lisa-Marie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå