AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 For å gjøre historien kort så var jeg for litt siden i et flott forhold. Vi var hverandres første kjærester, og hadde det vanvittig, vanvittig bra sammen. Vi elsket hverandre høyt, hadde stor respekt for hverandre, kommuniserte bra, hjalp hverandre opp osv. Han er den beste gutten jeg noensinne har møtt. Nå, to uker etter bruddet får jeg en vond følelse inni meg hvor jeg funderer på om jeg gjorde en stor tabbe da jeg gjorde det slutt. Problemet var avstanden imellom oss, hvor den ene parten(meg) fortsatt var gal av forelskelse og hele tiden desperat søkte kjærlighet og bekreftelse, og den andre hvis forelskelse hadde gått over og ikke hadde samme behov for en daglige kontakten. Jeg, fortsatt stormforelsket, følte alt dette som en tyngde, og ble trist og lei meg fordi jeg ikke følte at jeg hørte nok fra kjæresten min. Det var så vondt at jeg endte meg å gjøre det slutt for å skåne meg selv fra denne smerten. Han ble utrolig lei seg og sa at han hele tiden elsket meg, men det føltes ikke naturlig for han å ringe meg hele tiden... Jeg klarte ikke. Det ble slutt. Nå i ettertid begynner jeg kanskje smått å innse at dette var et dumt, spontant og korttenkt valg da jeg mistenker jeg handlet mens jeg fortsatt var for blind og forelsket og ikke klarte å tenke klart. Jeg følte smerte, det var alt jeg visste. Men jeg tenkte ikke fornuftig. Jeg trenger innspill. Hva tenker dere om valget mitt om å gjøre det slutt? Tabbe, eller ikke? Anonymous poster hash: 45581...37b
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Om det var en tabbe eller ikke er litt vanskelig å dømme. Hva synes eksen din da? Tar han kontakt med deg? 1
Toxicwonderland Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Jeg synes kanskje ikke det var en tabbe, men du skulle definitivt ikke gjort det om det ikke føltes riktig verken da eller nå i ettertid. Dette er et eksempel på vanskelig kjærlighet. Dere skulle heller jobbet med forholdet deres og å stole på hverandre. Kanskje du skal ta kontakt med ham igjen?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Hvis dere hadde det virkelig bra så høres det ut som du handlet litt fort ja. Hva føler han for deg nå da, savner han deg eller har han gått videre? Anonymous poster hash: b8507...b1f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Han sier at han fortsatt elsker meg, men orker ikke å bli sammen igjen fordi han tror det kommer til å bli pauser o.l. i forholdet vårt. Han ønsket ikke å prøve på nytt for at begge skulle en ny innsats... Jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke synes det er verdt forsøket TS Anonymous poster hash: 45581...37b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Han sier at han fortsatt elsker meg, men orker ikke å bli sammen igjen fordi han tror det kommer til å bli pauser o.l. i forholdet vårt. Han ønsket ikke å prøve på nytt for at begge skulle en ny innsats... Jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke synes det er verdt forsøket TS Anonymous poster hash: 45581...37b Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: df902...41a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Vi er 18 snart 19. Anonymous poster hash: 45581...37b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Har det noe å si? Anonymous poster hash: 45581...37b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Har det noe å si? Anonymous poster hash: 45581...37b Spurte bare fordi du høres så umoden ut. Anonymous poster hash: df902...41a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Spurte bare fordi du høres så umoden ut. Anonymous poster hash: df902...41a Det synes jeg var unødvendig av deg å fortelle meg. Men det er greit. Anonymous poster hash: 45581...37b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Det synes jeg var unødvendig av deg å fortelle meg. Men det er greit. Anonymous poster hash: 45581...37b Beklager, men du spurte jo hvorfor. Uansett, det at noen sier at en elsker deg betyr ikke at de virkelig gjør det. Hvis han virkelig elsket deg ville han gått tilbake til deg. Jeg tror han kanskje tenkte at du var grei og ha, men at det ikke var et så stort tap å miste deg, han virker ikke knust eller noe slikt. Jeg tror dessverre du var mye mer glad i han enn han var i deg, det er dessverre ofte slik i noen forhold, om man vil forbli i et slikt forhold eller ikke, må være opp til hver og en. Anonymous poster hash: df902...41a 1
Cruulen Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Jeg skjønner godt at han er skeptisk til å prøve på nytt. Du gjorde det slutt fordi du ikke fikk nok bekreftelse, hvordan tror du det er for han å måtte gå å vente på å bli dumpa vær gang du er litt usikker uten noe grunn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå