Gå til innhold

MP3spiller

LilleSol

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg mp3spiller.

Noen som vet hva de ligger på i pris, og hvilke som er bra? Vil ikke betale mer enn 1000kroner, og trenger derfor ikke masse fancy ekstragreier. Skjønner ikke hvordan jeg bruker de uans. :oops:

Noen osm har noen tips til meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fraggel

Ikke kjøp JazPiper - min er ødelagt, og har hørt om flere andre av samme merke som sluttet å fungere.

Har dog ingen god forklaring på hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar.

Satt akkurat og sammenlignet jazpiper med to andre.

Da dropper jeg den.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...V4AAAD3pSPAUYCo

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text#

Sitter og vurderer disse nå. Er ikke sikker på om jeg trenger alt det på den første, men den virker jo bedre da.

Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat kjøpt den nederste du linket til. Har bare hatt den i 2-3 dager, men den virker å funke veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ipod Mini kommer til Norge i juli. Den er i en klasse for seg selv når det gjelder lyd og lyd er vel viktig???

Ca pris blir 2.500. Jeg er klar over at det er en hel del mer enn hva du hadde tenkt, men dog....

Jeg sikler iallfall :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini ipod er snasen ja! jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha.. et tips er jo å kjøpe den fra amerika, ebay kanskje.. jeg fant en til 1800kr.. er litt surt å kjøpe en mini til 2500 når vanlig ipod med 40giga koster rundt 3000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer snart en ny MP3-spiller fra Mircrosoft, faktisk. Den skal ikke koste mange kronene. Ment som konkuranse MOT appels iPod. Meningen er vel at MS skal tjene musikk på at folk kjøper musikk fra dem og laster ned. Jeg er ikke SÅ glad i iPod. Dårlig batterivarighet.

Anyway,

Kjøp det du selv føler for. Prisforskjellene ligger for det meste i ekstrautstyr, størrelse på minnet til MP3-spillerene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...