Gå til innhold

Fotografbilder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen synspunkter på en sak. Jeg og mannen har både felles barn og hver våre fra tidligere.

Desverre er det slik at mor trenerer samvær mellom oss og fars barn, noe som resulterer i at vi sjelden vet når vi ser dem og om vi ser dem til svtskt tid (det er ikke dette som skal diskuteres ;) ).

Vårt yngste felles barn er snart 6 mnd og vi tenker derfor å få tatt fotografbilder. Fotografen lurte da på om vi ønsket søskenbilder, og i utgangspunktet gjør jeg det - av alle barna. Jeg vet dog av erfaring at å få til det i samarbeid med mor vil være vanskelig, men vi skal selvfølgelig forsøke.

Om mor ikke samarbeider her, ville dere da tatt bilder av de barna som kan, eller holdt dere til kun babyen?

Mannen mener vi ikke kan ta hensyn til mor og dermed bør ta av de barna som kan, mens jeg tenker det gir et dårlig signal til de barna som da ikke er med på "søskenbilde" med de yngste.

Anonymous poster hash: 74ac1...93b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å forstå at det skal være SÅ vanskelig å få til en avtale med alle barna hos fotografen, men skal la det ligge, som du ber om. :)

Jeg tenker at dere godt kan ta babybilder av babyen nå, uten søsken tilstede. Men skal dere ha "familiebilde" av dere to sammen med babyen, ville jeg nok blitt kjempeskuffet hvis jeg var et av de andre barna, og følt meg ekskludert fra min fars nye familie. Dette ville jeg altså unngått.

Jeg ville gjort det jeg kunne for å få et bilde med alle søsknene på. Det er viktig for de eldre søsknene, spesielt hvis mor trenerer og barna mister mer og mer kontakten med far, så har de her i allefall et synlig bevis på veggen at de er like mye hans familie som den nye babyen. Og dette minnet vil være gull verdt for babyen deres når han/hun blir større, spesielt hvis han/hun har liten kontakt med storesøsknene i fremtiden pga de uheldige familieforholdene.

Anonymous poster hash: 5cfd8...eee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg tatt av kun baby :)

Anonymous poster hash: 72921...6bc
Skrevet

Definitivt kun baby,ja.

Barna vet forhåpentligvis ikke at mor trenerer samvær, men vil være veldig klar over at de ble "utelatt" på søskenfotografering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...