Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fotball-enke
Skrevet

Hvordan skal jeg holde ut denne fotball-greia?!? Nå har min ellers sosiale, oppmerksomme og lyttende samboeren min sittet foran TV'n kveld etter kveld med en øl eller fler, uten hverken å se eller høre meg! :evil:

Skal dette vare i tre uker tror jeg kanskje jeg hyler etterhvert også....

:riste:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bare tre uker. Kan du ikke finne på noe på egen hånd?

Og jeg antar du ikke er en av disse såpe-titterne heller?

Skrevet

Du får bare sette deg å se du også..thihi...jeg syns det er morsomt. Mye mer spennende enn vanlig norsk serie fotball som er drepende kjedelig. Om ikke annet er det jo endel KJEKKE menn der da ;)

Skrevet

Har faktisk sett litt på!Synes storekamper er interessant..men i lengden boring..kommer ann på land ! :-) og kjekkefaktor..

Greit å kunne litt om resultatetene..bra mål osv..til neste gang man treffer en kjekkas som vil diskutere EM ! :wink:

Gjest Fotball-enke
Skrevet

:-) Strålende ide! Kan la være å slå han i hodet da... Nå tror jeg det faktisk ikke er noe kamp på så da tusler jeg inn i stua og sier hei og ser om han husker meg... :wink:

Skrevet

Jeg boller meg foran den andre tv-en med andre ting. Eller får besøk eller går på besøk av og til venninner, trener og koser meg.

Skrevet

Her er det også EM for alle penga, og vi har liksom hvetebrødsdager...... :ler:

Jaja, jeg visste hva jeg giftet meg til. Det fine er at jeg legger inn masse goodwill-aksjer, slik at resten av sommeren planlegges av meg uten problemer..... :sjarmor:

Skrevet
Hvordan skal jeg holde ut denne fotball-greia?!? Nå har min ellers sosiale, oppmerksomme og lyttende samboeren min sittet foran TV'n kveld etter kveld med en øl eller fler, uten hverken å se eller høre meg! :evil:

Skal dette vare i tre uker tror jeg kanskje jeg hyler etterhvert også....

:riste:

Jeg "sliter" med det samme selv.

Totalt umulig å få kontakt for tida.

-Men det plager meg ikke veldig.

Det finnes værre ting han kunne gjort. :wink:

Skrevet

Heh, det er jo pauser innimellom. Gi ham en blowjob mellom kamp 1 og 2, så får du sikkert oppmerksomhet. ;)

Synes fotballEM er litt artig, jeg. Har sett en del av kampene. Heldigvis er min kjære tilsnakkendes under kampene, men det er kanskje fordi vi da snakker om fotballkampen, og ikke andre ting. Det gjør vi i pausene.

Catzy

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

to kamper hver dag. En pause i hver kamp, pluss en mellom kampene. Altså tre pauser til sammen. Får typen din 3 blowjobs hver kveld? Heldig fyr... :roll:

Skrevet

Nei, jeg ser på fotball sammen med ham. Og som sagt, vi snakker sammen under kampen også. Ikke noe problem med oppmerksomheten her i gården. :) Blowjobsene var ment hvis han ikke enset henne i det hele tatt.

Catzy

Skrevet

Sett deg ned og se. Og hver gang det ser ut til å være en tøff takling, så rop ut "OBSTRUKSJON". Så tar du en diger slurk av øl'en. :sjarmor:

(Flott ord. Kan jo høres ut som at du kan noe om fotball. :wink: )

Ellers er andre uttrykk:"gult kort!", " Offside! " Eller de litt mer kvinnlige kommentarene: "ÅÅÅÅÅhh for noen smekre bein" eller "se den deilige enhåndsrompa!!".

Eller gjør som gutta: klag på dommer'n hele tiden.

Gjest Myumi
Skrevet

Jenter som gifter seg med fotballtullinger har bare seg selv å takke.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Sett deg ned og se. Og hver gang det ser ut til å være en tøff takling' date=' så rop ut "OBSTRUKSJON". [/quote']

Hehe..trokke det du. En obstruksjon er alt annen enn en tøff takling, du bare røper hvor lite peil du har på fotball :)

Skrevet

he he Jeg vet hva obstruksjon er. DET var ikke poenget. :wink:

(Jeg liker faktisk å se en god kamp! Men har ikke behov for å se alle. Mannen min fikk hetta den gangen jeg satte meg ned og ropte ved hvert frispark. (Han kan jo sitte der å komme med en hel haug usaklige kommetarer, så hvorfor kan ikke JEG???) Så jeg oppfordrer alle jenter til å rope et lite protest-rop under Spanie-Portugal kampen i dag. OBSTRUKSJOOOOON!!)

Gjest Ethereal
Skrevet

Appleblossom: svært så nedlatende du er, da! Det FINNES faktisk menn som er opptatt av fotball uten å være harry idioter av den grunn.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere klager! Må dere på liv og død sitte foran skjermen sammen med ham? Gå en tur, besøk noen, gå på kafé, tren, les en bok....Det finnes mange muligheter.

Gjest Fotball er barnslig
Skrevet

Jeg kunne aldri vært sammen med en som ser på fotball! Det er jo totalt uinteressant- og bråkete er det også. Alle skriker, hoier og bærer seg bare fordi en gjeng testosteron-skikkelser har klart å sparke en ball inn i et mål. :roll::roll:

Hadde jeg hatt en slik mann ville jeg ha reist på ferie med en elsker, dersom han skulle sitte i sofaen for seg selv på denne egoistiske måten.

Rattlesnake sa noe om "heldig som får blowjobs": jeg hadde nektet mannen all kroppslig kontakt dersom han ville se fotball. Hadde rømt jeg!

Fotball er for lavmåls-mennesker. :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...