AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Veldig koselig! Men er usikker på hva jeg føler, om hun er den rette for meg. Hvor langt skal jeg la det gå før jeg er ærlig?Anonymous poster hash: eb16c...12d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Veldig koselig! Men er usikker på hva jeg føler, om hun er den rette for meg. Hvor langt skal jeg la det gå før jeg er ærlig?Anonymous poster hash: eb16c...12d Hvis du ikke er sikker på at du har de riktige følelsene og det blir noe seriøst mellom dere, så bør du først finne ut hennes forventninger til bekjentskapet og ta det derfra. Satser hun på noe seriøst og ikke du, så bør du ikke komme til kysse-fasen en gang. Anonymous poster hash: 845bd...af9 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg er singel jente, som er ute etter noe seriøst. Ønsker du ikke det samme, eller er usikker på følelsene dine, så ikke ha sex med meg. Date meg, ha det gøy og kyss meg. Du må jo gjerne kysse for å finne ut hva du føler. Men ikke ha sex med meg, det kan du vente med til du vet du vil ha meg. Anonymous poster hash: 56fd6...c14 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Må man definere følelser før man bader sammen? Anonymous poster hash: a1935...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå